وبگردی 11:00 - 13 مهر 1403
رهبر برجسته دینی پاکستان گفت: موشک‌های شلیک شده ایران به سمت اراضی اشغالی قلب مستضعفان را خشنود کرد.

ایران درسی عبرت‌آموز به اسرائیل داد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ترور شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله توسط صهیونیست‌ها، عمق اراضی اشغالی را با شلیک بیش از ۲۰۰ موشک بالستیک هدف قرار داد. در همین ارتباط ما گفت و گویی را با سید افتخار حسین نقوی، عضو شورای ایدئولوژیک پاکستان انجام داده ایم که مشروح آن را مطالعه می‌کنید.

سید افتخار حسین نقوی اظهار داشت: اسرائیل اکنون مثل یک سگ هار درحال کشتن مردمان مظلوم فلسطین و لبنان است و آمریکا به شکلی کاملاً روشن در این جنگ شریک است چه از طریق پشتیبانی نظامی از اسرائیل و چه از طریق سکوت در خصوص جنایت‌های این رژیم در نوار غزه یا در لبنان. سکوت جوامع انسانی و بین المللی در این جنایات بسیار نگران کننده است.

این مدیر شبکه خبری «سچ تی وی» افزود: ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، نقض آشکار حاکمیت، تمامیت ارضی و امنیت ملی ایران، حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل متحد بوده و تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه به شمار می‌رفت. بنابراین، اسرائیل باید ادب می‌شد.

این مقام پاکستانی گفت: پس از شهادت مجاهد اسلام دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و سرداران ایرانی در بیروت و سوریه انتظار مؤمنان و مسلمانان عالم از ایران همین بود که به اسرائیل درس عبرت آموز بدهد. وقتی عملیات وعده صادق ۲ اجرا شد و موشک‌های ایرانی به قلب رژیم صهیونیستی اصابت کردند، قلب مسلمانان و مستضعفان جهان خوشحال و مستکبران نگران و مضطرب شدند.

وی اظهار داشت: آمریکا عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد، این درحالی است که واشنگتن بزرگترین شریک جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان است. امروز همه می‌دانند که آمریکا و اسرائیل بزرگترین تروریست‌های جهان هستند.

این رهبر برجسته دینی پاکستان ترور دبیر کل حزب الله لبنان را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: سید عزیز به درجه رفیع شهادت نائل شد و به آرزوی خود رسید، اما با هیچ واژه‌ای نمی‌توان غم فراق این رهبر بزرگ مقاومت را توصیف کرد.

منبع: مهر


12100352
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر به نقش سید هاشم صفی الدین به عنوان رئیس شورای اجرایی در فعالیت‌های جهادی حزب الله پرداخته‌ایم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت میان نامزد‌های جمهوری‌خواه و دموکرات در ایالت‌های میشیگان، نوادا، پنسیلوانیا، ویسکانسین، آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی بسیار نزدیک است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران با نام وعده صادق (۲) بیانگر اقتدار نظام اسلامی ایران است که نقطه عطفی برای از بین بردن رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش به شمار می‌رود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «پلیس جوان» یکی از متفاوت‌ترین ملودی‌های کارن همایونفر در معرفی یک سریال پلیسی جنایی است که در دهه هشتاد با تمام افت و خیزهایش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ایران در اجرای عملیات وعده صادق۲ علیه اراضی اشغالی براساس حق دفاع مشروع اقدام کرده و اتهام زنی‌های بی‌اساس رژیم صهیونیستی و حامیانش نمی‌تواند خللی بر این واقعیت وارد کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اگر پاییزی دلنشین، بدون آلرژی، افسردگی و سرماخوردگی‌های مداوم می‌خواهید، کمی خاص‌تر از همیشه روی گیاهان دارویی و دمنوش‌های معجزه‌آسای آن حساب کنید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ارمنستان به عنوان یکی از معدود مسیرهای ارتباطی ایران با اروپا و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، می‌تواند دروازه‌ای برای گسترش تجارت ایران در منطقه باشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رهبر برجسته دینی پاکستان گفت: موشک‌های شلیک شده ایران به سمت اراضی اشغالی قلب مستضعفان را خشنود کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده سابق فراجا، با نگاهی به ۸ سال خدمت خود، به تشریح تحولات ساختاری نیروی انتظامی و اهمیت هوشمندسازی پلیس در تأمین امنیت می‌پردازد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محمود تاری شاعر کشورمان برای نماز جمعه با شکوه امروز که به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، شعری سرود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است