اقتصادی 16:36 - 16 مهر 1403
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با توجه به درخواست مسافران مبنی بر ایجاد ایستگاه مسافری در آپرین، اجرای آن و تکمیل زیرساخت‌های لازم در دستور کار قرار می‌گیرد.

اعزام مسافر به مشهد از ایستگاه آپرین در دستور کار قرار گرفت

.

طرح کمربندی شمالی اسلامشهر با هدف کاهش بار ترافیکی شهر اسلامشهر و تسهیل در تردد شهروندان، از خیابان سوسنگرد قبل از میدان نماز اسلامشهر آغاز و با احداث و گذشتن از هفت پل و تقاطع غیر همسطح در نهایت با تقاطع غیرهمسطح شهید حاج محمود شفیعی وارد بلوار شهید برنده‌سیفی می‌شود.

اجرای این طرح  سه سال پیش کلید خورد، اما متاسفانه به دلیل  تلاقی با بخشی از قطعات راه آهن اجرای  آن با مشکل مواجه و با تاخیر همراه شد.

بعد از گذشت سه سال جبارعلی ذاکری مدیرعامل شرکت راه آهن از تکمیل طرح کمربندی شمالی شهرستان اسلام شهر خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشکلات در اجرای طرح کمربندی تهران به زودی برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: توافقات بسیار خوبی در حوزه کمربندی اسلامشهر از قبل انجام شده بود و با پیگیری‌های صورت گرفته کار کارشناسی برای نقطه تلاقی این کمر بندی با خطوط ریلی با شهرداری و کارشناسان بخش ریلی صورت گرفته و به توافقات مهمی هم در این بخش رسیده‌ایم.

ذاکری با بیان اینکه در دو قطعه مسیر اسلامشهر با راه آهن تلاقی داشت که دستور برای تسهیل در این حوزه داده شد که بعد از گذشت سه سال این کار انجام و مسیر کمربندی شمالی اسلام شهر تکمیل شود تا مردم اسلام شهر راحت‌تر تردد کنند.  

وی همچنین از پیشنهاد اعزام زائران مشهد از ایستگاه آپرین خبر داد و گفت: برای پیگیری اعزام مسافران به مشهد از این ایستگاه برنامه ریزی صورت خواهد گرفت و دستور تسهیل و تسریع در اجرای آن را خواهیم داد.

خبرنگار: محبوبه کباری


12101725
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس اتحادیه مرغداران گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که جوجه ریزی مهرماه از ۱۴۰ میلیون قطعه فراتر برود که این میزان مازاد بر نیاز کشور است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» فرشاد مقیمی، با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به سمت معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) منصوب شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی برای ورود سامانه بارشی جدید به کشور و تشدید بارش‌ها در بخش‌های مختلف صادر شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس موسسه تحقیقات پنبه گفت: بنابر آمار نیاز کشور به الیاف پنبه ۱۵۰ هزار تن است که ۵۰ درصد آن وارد‌ می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از اول فروردین ماه تا ۱۶ مهر ماه امسال، ۳۵ میلیارد دلار و ۵۷۷ میلیون دلار ارز برای واردات تامین کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی هواپیمایی کشور گفت: تعداد پرواز‌های حج عمره همزمان با افزایش تعداد متقاضیان از ۲ پرواز به ۴ پرواز افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بورس تهران گفت: به‌محض این که بررسی‌ها نشان دهد ریسک سیستماتیک به حداقل رسیده، حتما دامنه نوسان به روال عادی خود باز خواهد گشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با توجه به درخواست مسافران مبنی بر ایجاد ایستگاه مسافری در آپرین، اجرای آن و تکمیل زیرساخت‌های لازم در دستور کار قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با توجه به درخواست مسافران مبنی بر ایجاد ایستگاه مسافری در آپرین، اجرای آن و تکمیل زیرساخت‌های لازم در دستور کار قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون و سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در حال حاضر از ۱۷۵ هزار مشاور املاک دارای پروانه کسب فقط ۲۷ هزار مشاور املاک به سامانه الکترونیکی اسناد متصل هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است