ورزشی 09:34 - 06 مرداد 1403
تیم فوتبال الاهلی امارات در بازی‌های حذفی برای رسیدن به لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال سپاهان ایران برود.

سعید و سردار، علیه نماینده ایران در آسیا

دیدار‌های پلی آف لیگ نخبگان آسیا از چند روز دیگر آغاز می‌شود وتیم فوتبال سپاهان باید در این دیدار‌ها به مصاف تیم الاهلی امارات برود.

تیم الاهلی در حال حاضر از ۲ بازیکن ایرانی سود می‌برد. سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال در میانه میدان این تیم حضور دارد و از سوی دیگرسردار آزمون با این تیم به توافق رسیده است و احتمال می‌رود در یکی دو روز آینده قرارداد وی امضاء شود.

تیم فوتبال سپاهان هنوز در خط حمله نتوانسته جایگزینی برای شهریار مغانلو پیدا کند، اما تیم جوان خوبی در اختیار دارد و بیشتر پدیده‌های لیگ در این تیم حضور دارند.

گزینه اصلی و جدا شده از سپاهان رامین رضاییان بود که صالح حردانی جای وی را در این پست گرفت، اما مدافعان سپاهان کار سختی در مقابل سردار آزمون در رقابت‌های آسیایی دارند.

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های مورد اشاره ساعت ۱۹:۴۵ روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد امسال در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

سپاهان در صورت پیروزی در بازی نخست، در بازی پلی‌آف نهایی روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد در قطر به مصاف تیم «الغرافه» این کشور خواهد رفت و برنده این دیدار به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کند.


12076855
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر تنیس‌باز ایران در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات ژاپن قابل نماینده کشور میزبان پیروز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم السد قطر در لیگ نخبگان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با النصر عربستان امشب به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه شهدای قدس می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه بازی در پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه بازی پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان گفت: با همکاری شهرداری و آموزش پرورش برنامه‌های زیادی در جهت توسعه ورزش همگانی داریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم بدرقه کاروان ایران به مسابقات المپیک دانش آموزی ۲۰۲۴ با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره استقلال به مسئولان باشگاه اعلام کرده تا زمانی که حسینی مصاحبه خود در خصوص گلر بوسنیایی را تکذیب نکند، حق حضور در تمرینات را ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره استقلال به مسئولان باشگاه اعلام کرده تا زمانی که حسینی مصاحبه خود در خصوص گلر بوسنیایی را تکذیب نکند، حق حضور در تمرینات را ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است