فرهنگی‌هنری 07:00 - 27 مهر 1403
تهیه‌کننده برنامه «چارپایه» گفت: ساخت برنامه‌هایی مانند «چارپایه» نیاز است و این برنامه رئالیتی‌شویی است، که در هر قسمت آن چهار کمدین حضور دارند.

حضور کمدین‌ها در «چارپایه»/ از یوسف تیموری تا علی صادقی

حامد خانی اوشانی، تهیه‌کننده برنامه «چارپایه» شبکه سه درباره این برنامه که با حضور چهار کمدین برگزار می‌شود، گفت: در تلویزیون برنامه‌هایی امثال «چارپایه» بیشتر نیاز است. این برنامه رئالیتی شویی است، که در هر قسمت آن چهار کمدین حضور دارند. هنرمندانی از جمله علی صادقی، یوسف تیموری، قدرت الله ایزدی، جواد خواجوی، آرش نوذری و اشکان اشتیاق که با چالش و موقعیت‌های نمایشی مختلف مواجه می‌شوند.

تهیه‌کننده برنامه «چارپایه» با بیان اینکه برنامه‌های رئالیتی شو بر اساس اتفاقات واقعی جلو می‌رود، توضیح داد: دوستانمان بجز آیتم نمایش قرار نیست فیلم بازی کنند. این فضا حس صمیمیت را با مخاطب بیشتر می‌کند. 

چارپایه

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان اضافه شدن افرادی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه و ... به «چارپایه» وجود ندارد؟ افزود: ما با تمام کمدین‌ها صحبت کردیم. اکثر آنها درگیر پروژه‌هایی بودند. ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردیم، تا برنامه را به تولید می‌رسید. با علی صادقی، یوسف تیموری، قدرت الله ایزدی و جواد خواجوی شروع کردیم، ولی در ادامه مهمانانی خواهیم داشت که در حوزه کمدی و طنز فعال‌اند و در هر قسمت با چالش‌هایی رو‌به‌رو خواهند بود. در مجموع این برنامه دو آیتم نمایشی، یک چالش و یک بازی دارد، که شامل اهدای جوایز است. بدین ترتیب، هرکس که رئیس هست، به ضعیف‌ترین فرد گروه هویج می‌دهد. در انتها هم هرکس که بیشترین هویج را گرفته، مجازات می‌شود. 

چارپایه

گفتنی است برنامه «چارپایه» هر روز بجز جمعه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خبرنگار: نفیسه خلیلی


12105704
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کارگردان نمایش «هیوا» گفت: نسل امروز نیاز به بسترسازی مناسب برای کسب زمینه‌های آموزشی و پرورشی در حوزه تئاتر دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کارگردان نمایش «پرنده شیرین جوانی» گفت: برای کوتاه‌تر شدن زمان اجرا و جذابیت بصری و شنیداری مجبور به تغییرات اساسی در متن اجرا شدم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «چارپایه» گفت: ساخت برنامه‌هایی مانند «چارپایه» نیاز است و این برنامه رئالیتی‌شویی است، که در هر قسمت آن چهار کمدین حضور دارند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره فیلم کوتاه تهران از فردا (۲۷ مهر ماه) در پردیس سینمایی ملت آغاز خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم‌کوتاه تهران با پوشش رسانه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، شبکه‌های اینترنتی و پلتفرم‌ها آغاز می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «تاریکی»، فردا جمعه ۲۷ مهر ماه ساعت ۱۱:۰۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه ورزش سیما با برنامه «فوتبال یک» به بررسی فوتبال لیگ یک می پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه ورزش سیما با برنامه «فوتبال یک» به بررسی فوتبال لیگ یک می پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «سرگذشت نادر» به معرفی شهید نادر رضایی، معاون حفاظت و اطلاعات تیپ ویژه شهدا، اختصاص دارد و امروز، پنجشنبه ۲۶ مهر از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید نورعلی شوشتری، شبکه قرآن و معارف سیما مستند «نیمه پنهان ماه» را پخش خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است