سیاسی 12:00 - 16 تیر 1403
مجلس شورای اسلامی همزمان با آغاز دهه اول محرم و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) جلسه علنی ندارد و جلسه بعدی ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود.

مجلس دهه اول محرم جلسه علنی ندارد

مجلس شورای اسلامی هفته گذشته فقط یک روز تشکیل جلسه داد و به دلیل فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و آغاز دهه اول محرم و رسیدن تاسوعا و عاشورا حسینی در روز‌های ۲۵ و ۲۶ تیرماه، صحن علنی مجلس شورای اسلامی در این هفته و هفته آینده برگزار نخواهد شد.

بر همین اساس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه (۳۱ تیرماه) تشکیل جلسه خواهد داد.


12070521
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون پارلمانی دولت شهید رئیسی درباره شهادت سید حسن نصرالله نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: به حق و به جا است که بیانات رهبر معظم انقلاب نصب‌العین عملکرد و حرکت بعدی کشور‌های اسلامی بدانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بین‌الملل گفت: حزب‌الله بیش از ۷۰ درصد توان خود را برای مقابله با صهیونیست‌ها به صحنه نیاورده است و توان مقابله با صهیونیست‌ها کاملا وجود دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بین‌الملل گفت: حزب‌الله بیش از ۷۰ درصد توان خود را برای مقابله با صهیونیست‌ها به صحنه نیاورده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صهیونیست‌ها در عملیات وعده صادق ۲ طعم تلخ موشک فتاح را چشیدند؛ موشکی که شرایط عجیبی را برای صهیونیست‌ها به ارمغان آورده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حکم مسعود پزشکیان، علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس دولت چهاردهم شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طباطبایی گفت: حضور رئیس‌جمهور در قطر یک روز پس از عملیات وعده صادق ۲ در اوج تهدید‌های رژیم صهیونیستی نشانه آشکاری از عزت و اقتدار کشورمان در منطقه بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طباطبایی گفت: حضور رئیس‌جمهور در قطر یک روز پس از عملیات وعده صادق ۲ در اوج تهدید‌های رژیم صهیونیستی نشانه آشکاری از اقتدار کشورمان بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملکی گفت: سفر تاریخی و مهم و تاثیرگذار آقای عراقچی به لبنان در شرایطی صورت گرفت که مناطقی از این کشور زیر آتش سنگین صهیونیست‌ها قرار دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است