ورزشی 12:25 - 25 مهر 1403
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: از اینکه با نمایش خوب قطر را شکست دادیم لذت بردم.

طاهری: از له کردن قطر و پاسخ دادن به اکرم عفیف لذت بردم

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 4 بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در آسیا، اظهار داشت: حساسیت‌های این بازی بیشتر از دیدار با ازبکستان بود، دلیلش هم به شکست برابر قطر در جام ملت‌های آسیا برمی‌گشت، دیداری که به ناحق باختیم و به فینال نرسیدیم. از طرفی، ازبکستان نیز بازی خودش را برابر امارات را برده بود و نیاز داشتیم برنده شویم.

وی افزود: تیم ملی حساب شده بازی کرد و خط حمله‌ از جمله سردار آزمون در حد کلاس جهانی ظاهر شد، مخصوصاً ضربه سری که زد و گل اول ایران را به ثمر رساند. تیم ملی هم انتقام شکست قبل را گرفت و هم اینکه پاسخ کُری‌خوانی‌های اکرم عفیف را داد. عفیف با حرکات سر بریدن در دیدار السد - استقلال باعث تحریک ایرانی‌ها شد و وقتی اینطور قطر را له کردیم، لذت بردم.

پیشکسوت فوتبال در خصوص انتقادها گفت: اسمی از کسی نمی‌برم اما منتقدان چه چیزی می‌خواهند؟ این تیم ملی کشورمان است و ما باید از آن حمایت کنیم. وقتی تیم ملی می‌برد، چرا انتقاد می‌کنیم؟ من از فوتبال تیم ملی برابر قطر لذت بردم، چون از دقیقه یک دنبال برد بود. بازیکنان نشان دادند که دنبال فوتبال جانانه هستند.

طاهری گفت: ما که مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم ولی فراموش نکنیم بازیکنان تیم ملی از یکی دو روز قبل از بازی‌ها دور هم جمع می‌شوند. برخی از بازیکنان مسافت‌های طولانی را طی کردند تا به اردو اضافه شوند.

انتهای پیام/


12105177
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس عصر امروز وارد تهران می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» جنگنده‌های روسیه و سوریه حملاتی را علیه پایگاه‌های تروریست‌ها در حومه ادلب و لاذقیه انجام دادند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان، گفت: در مورد ساخت ورزشگاه جدید ۱۹۰ هکتار زمین تحویل گرفته‌ایم. منتهی باتوجه به اینکه پروژه بزرگی است و تامین منابع آن مقررات قانونی خود را دارد، بخشی از آن انجام شده و بخشی دیگر در حال انجام است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه به فیفا، خواستار پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی از محل درآمد‌های باشگاه نزد فدراسیون جهانی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ایران در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ مانیل، یک نقره و سه مدال برنز بنام خود ثبت کرد، قهرمان قزاقستانی با پرچم جمهوری اسلامی ایران دور افتخار زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ایران در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا در هنر‌های رزمی ترکیبی یک نشان نقره و ۴ برنز بنام خود ثبت کرد،
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رویداد آخر هفته هاکی روی یخ دختران با حضور ۱۲۰ ورزشکار در رده‌های سنی مختلف درپیست یخ آیس باکس ایران مال برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان ۲۰۲۴ آذرماه سال جاری به میزبانی برزیل برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اصغر رحیمی مدیر تیم‌های ملی تکواندو درباره برنامه‌های این فدراسیون توضیحاتی را مطرح کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون تکواندو درباره وضعیت این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است