فرهنگی‌هنری 10:41 - 17 مرداد 1394
نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت تبریک گفت.

پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

«خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند»

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

17 مردادماه مصادف با روز خبرنگار یادآور خبرنگاران شهیدی است که برای ثبت حقایق از جان گذشتند تا لحظه‌های ناب ایمان و دلدادگی انسان‌های پاک سرشت و نکو خصال را بر صفحه تاریخ بر جای گذارند.

به راستی خبرنگاران روایتگر اسطوره‌های عشق و ایثار این سرزمین مقدس‌اند و تصویرگر خاطره‌های خاموش آن قمریان خوش‌الحان شهادت هستند، تا تاریخ همیشه آن حماسه‌ها، رشادت‌ها و شب زنده‌داران عاشق را که به «عند ربهم یرزقون» لبیک گفتند و بر صفحه هستی نقشی نکو نگاشتند به یاد داشته باشد.

در جهان کنونی با توجه به گسترش کاربرد وسایل ارتباطی، توسعه دنیای مجازی و نقش رسانه‌ها در ابعاد مختلف زندگی بشر، بدون تردید فعالان این حوزه می‌توانند تأثیر به سزایی به ویژه در حوزه فرهنگی بر افکار عمومی داشته باشند و با ارائه و نشر مطالب ارزشی ضمن ارتقای دانش و بینش مخاطبان در ترویج فرهنگ اسلامی و از جمله ایثار و شهادت مؤثر واقع شوند.

در طی سال گذشته تعامل دو سویه، ارتباط سازنده و فعالیت مطلوب و همکاری قابل تقدیر اصحاب رسانه و از جمله خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت با بنیاد شهید و امور ایثارگران باعث شد که ما علاوه بر موفقیت‌های حوزه اطلاع رسانی بنیاد، شاهد انعکاس چشمگیر مطالب ارزشمند مرتبط با این حوزه در رسانه‌های مختلف باشیم و بدون تردید عملکرد خوب بنیاد در این زمینه با تلاش‌های مستمر و زحمات خالصانه فعالان این عرصه صورت گرفته است.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت، یاد و خاطره تمامی شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم و زحمات تمام عزیزان رسانه‌ای را که به شرح خطیر وظیفه و از سر تعهد به تکلیف، در جهت ترویج و تعمیق فرهنگ والای ایثار و شهادت و انعکاس مطلوب این مهم انجام می‌دهند ارج می‌نهم.

امید که به فضل الهی، همتتان مزید و توفیقتان روز افزون گردد.

انتهای پیام


6875690
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این مطلب، نگاهی کوتاه به زندگی شهید حسین املاکی و روایت همسر و دختر شهیدش داشته‌ایم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کارگردان نمایش «لباسی برای مهمانی» گفت: بزرگترین حمایت تئاتر شهر اعتماد فرصت به بنده بود و معتقدم تئاتر نیاز به آموختن هر روزه دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نویسنده کتاب «الی بیت المقدس» گفت: با ظهور داعش حرکت جهانی «الی بیت المقدس» که برای کمک رساندن به مردم غزه انجام می‌شد، از بین رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی گفت: هنرمندان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و همه رخداد‌ها و افتخارات سیاسی، ورزشی و اجتماعی، عهد و دین خود را به انقلاب اسلامی و کشور ادا کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سریال «حبیب» با داستانی از مدافعان حرم و نبرد با داعش، به عنوان محصول مشترک ایران و سوریه، با کیفیت ۴K-HDR از شبکه فراتر روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «وداع با اسلحه» که به بررسی زندگی و فعالیت‌های یاسر عرفات، رهبر جنبش فتح و رئیس دولت خودگردان فلسطین می‌پردازد، امروز از برنامه «کافه مستند» شبکه افق پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «زیتون تلخ» به بررسی اوضاع سیاسی لبنان پس از حمله اسرائیل غاصب و وقایع مهمی، چون عملیات‌های استشهادی و کشتار صبرا و شتیلا می‌پردازد و از شبکه مستند پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرضیه اسکندری، نویسنده و پژوهشگر، با حضور در برنامه زمانه که به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می‌شود، اهمیت بیان تجارب جنگ و مقاومت را برای کودکان و بزرگسالان شرح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با حکم جبلی، رئیس رسانه ملی، امیر شایان‌مهر مسئول دفتر صداوسیما در چین شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بیست و پنجمین نشست از سلسله نشست‌های سیاستی و راهبردی اداره کل مطالعات رسانه و ارتباطات مرکز تحقیقات صداوسیما با موضوع «برنامه‌سازی کودک و نوجوان؛ تجربه‌ها، دیدگاه‌ها» برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است