اجتماعی 14:44 - 14 مهر 1403
سرپرست مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون سازمان محیط‌زیست گفت: معضلات محیط‌زیستی، مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد.

معضلات محیط‌زیستی، مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد

 ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست با حضور امید حاجتی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست و فاطمه شفیعی، سرپرست حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان برگزار شد.

در این مراسم آرمان خورسند، سرپرست جدید مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه موضوعات محیط زیستی از جمله مسائلی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر نمایان‌تر می‌شود، تاکید کرد: باید توجه کنیم که مشکلات و معضلات محیط‌زیستی مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد و زمانیکه پدیده‌های طبیعی رخ می‌دهد زندگی همه انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: مسائل محیط زیستی در حوزه بین‌الملل تمرکز بر روی موضوعاتی دارد که ابعاد مختلف زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و با توجه به اهمیت راهبردی و ذات چند وجهی این مسائل نمی‌شود با نگاه تک بعدی به آنها نگاه کرد.

خورسند تصریح کرد: برای پیشبرد فعالیت‌ها کار بین بخشی را در این حوزه تقویت خواهیم کرد و امیدواریم سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های ناظر و بالادستی نیز در این زمینه به ما کمک کنند.


12100827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: طی ۳ سال گذشته ۳ میلیون درخت کاشته شده و ۴۰ کیلومتر مترو در شهر تهران توسعه پیدا کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل جذب و گزینش قوه قضاییه از آغاز ثبت نام آزمون قضاوت سال ۱۴۰۳ از روز دوشنبه ۱۶ مهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۵ با اشاره به افتتاح ۱۲۶ پروژه مدیریت شهری در این منطقه گفت: بسیاری از پروژه‌ها چندین سال بلااستفاده مانده بودند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس آسیب‌های اجتماعی گفت: آگاهی‌بخشی کلید پیشگیری از بحران‌های اجتماعی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به کاربرد‌های ماهواره در محیط زیست از اضافه شدن تصاویر ماهواره‌ای در سامانه جامع پایش محیط زیست خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون سازمان محیط‌زیست گفت: معضلات محیط‌زیستی، مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران ادعای برخی رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر کمبود کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های شهروند را تکذیب کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان کل کشور گفت: دادستان‌های کشور تا نیمه اول اسفند سال جاری گزارشی از میزان اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ارائه دهند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار گودرزی گفت: در دنیای امروز که تهدیدات امنیتی به طرز فزاینده‌ای در حال افزایش است، آگاهی و آمادگی در برابر سارقان می‌تواند نجات‌بخش باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران اعلام کرد: با ثبت روز تهران در تقویم چه در تاریخ ۱۲ بهمن و چه در ۱۴ مهر موافقت می‌کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است