ورزشی 10:25 - 18 مهر 1403
روز گذشته خبر دستگیری بازیکن ایرلندی و سابق پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شد.

جزئیات دستگیری بازیکن سابق پرسپولیس با کوکائین منتشر شد

سایت breakingnews در گزارشی جزئیات دستگیری آنتونی استوکس بازیکن ایرلندی که در گذشته عضو تیم فوتبال پرسپولیس ایران نیز بوده است را منتشر کرد.

این بازیکن پس از دستگیری به ۱۵ ماه حبس محکوم شد و تلاش مادر و نامزد وی برای تبرئه و یا تخفیف در حکم صادره اثر بخش نبود چرا که استوکس پیش از این نیز سابقه دستگیری به جرم‌های مختلف را در کارنامه خود دارد.

جزئیات دستگیری این بازیکن با استعداد فوتبال که در مسیر اشتباه قرار گرفت به شرح زیر بود:

استوکس در حالی دستگیر شد که علایم مصرف بیش از حد الکل در وی مسجل بود و مقداری کوکائین در جوراب خود پنهان کرده بود و پس از دستگیری به فروش کوکائین و مصرف آن اعتراف کرد.

وی در ابتدا در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه از جاده ناس به سمت پارگ فونیکس با سرعت ۱۶۰ کیلو متر در ساعت در حرکت بود این در حالی بود که وی گواهینامه ندارد و پیش از این از سوی پلیس ضبط شده است و حتی خودروی او نیز بیمه نبوده است.

شاهد عینی در مورد زمان دستگیری استوکس گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد بود و او باسرعت زیاد در حرکت بود و افسر پلیس چراغ‌های هشدار خود را روشن کرد و به دنبال وی در حرکت بود او نتوانست استوکس را متوقف کند و او با سرعت به جاده لانگ پیچید و با چراغ راهنمایی برخورد کرد با یک چراغ عابر پیاده و یک خودرو نیز برخورد کرد.

این تعقیب و گریز در حالی بود که استوکس یک سرنشین دیگر نیز در خودرو داشت و بعد از رسیدن به گیت‌های ورودی پارک فونیکس مجبور به توقف شد و پیاده پا به فرار گذاشت و در نهایت دستگیر شد.

او پیش از این و در سال ۲۰۱۳ نیز به دلیل ضرب و شتم یک فرد محکوم شده بود و گفته می‌شود این استعداد فوتبال در سن ۱۶ سالگی استعمال الکل را آغاز کرده است و با وجود اینکه باشگاه آرسنال این فوتبالیست را کشف کرد، اما با وجود قابلیت‌های فنی او نتوانست راه درست را پیدا کند.

این بازیکن مدتی در کشورمان تحت قرارداد پرسپولیس بود و با وجود داشتن قرارداد ایران را ترک کرد و باشگاه پرسپولیس نیز از وی شکایت کرد.

استوکس در یکی از دربی‌های پایتخت با یک ضربه به سمت دروازه استقلال باعث شد بشار رسن در ریباند گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند.


12102381
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: انجمن‌های ورزشی، فدراسیونی مهم و تاثیرگذار است که جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با بردن ایران باعث شادی هواداران خود شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی با ازبکستان تیمی موفق است که تمرکز لازم را داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم ملی ازبکستان گفت: بازی سخت و هیجان انگیزی برابر تیم ملی ایران داریم و آماده این بازی هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آخرین باری که ازبک‌ها ما را به چالش کشاندند ۱۲ سال پیش بوده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات برخی از تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا از زمان مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا ۲۰۲۵ - چین خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دنیامالی درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قطر گفت: پیشنهاد بازی با قطر در ازبکستان به دلیل اینکه این تیم در آن تاریخ بازی دیگری دارد امکان‌پذیر نیست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وین رونی بازیکن سابق تیم ملی انگلیس با ۳ اتهام از سوی اتحادیه فوتبال این کشور روبرو شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» زمان بازگشت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به ایران مشخص شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است