ورزشی 22:07 - 19 مهر 1403
کاراته‌کا وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان برای کسب مدال برنز به مصاف رقیبی از کشور رومانی می‌رود.

همدم‌جو برای مدال برنز به میدان می‌رود

در دومین روز از مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید‌های جهان که از روز گذشته در شهر ونیز ایتالیا آغاز شده است؛ امروز (پنجشنبه ۱۹ مهرماه) ابوالفضل همدم جو به دیدار رده بندی وزن ۶۱ کیلوگرم راه یافت تا روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف الکساندر نئاگو از رومانی برود.

همدم جو ابتدا در دو دیدار نخست خود مقابل گاسپارت لامبوت از لوکزامبورگ و مت توته از مجارستان پس از کسب نتیجه مشابه صفر بر صفر، در هانتی (رای داور) برنده تاتامی شد.

او در مبارزه سوم ۳ بر ۲ کاگان اصلان از ترکیه را برد و سپس موفق شد ۵ بر صفر پتروس کاراس از یونان دارنده ۲ برنز کاراته وان جوانان مکزیک و امارات در سال ۲۰۲۴ را مغلوب کند و راهی نیمه نهایی شود.

نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان کشورمان در این مرحله ۷ بر یک نتیجه را به امانوئلو کالیفانو از کشور میزبان و دارنده یک برنز کاراته وان جوانان کرواسی و طلای کاراته وان جوانان اسپانیا در سال ۲۰۲۳ واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت تا روز شنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتامی برود.

مهلا صداقت در وزن ۶۶+ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول ابتدا یک بر صفر پریگکیبا از قبرس را برد. سپس ۵ بر صفر سانچز نصار از اسپانیا را مغلوب کرد و در سومین مبارزه یک بر صفر نتیجه را به هاکووا از جمهوری چک واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت او در این گروه با نماینده مجارستان مبارزه کرد و پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۴۸- کیلوگرم، غزل فتحی در اولین دیدار ۴ بر صفر فرانس کوئلهو از برزیل را شکست داد و در بازی دوم ۲ بر صفر مغلوب توانا یوچیدا از ژاپن شد و با شکست نماینده ژاپن و عدم راهیابی وی به فینال، غزل فتحی هم از ادامه رقابت‌ها بازماند.

در کاتای انفرادی جوانان ابوالفضل صادقی در اولین دیدار امتیاز ۳۵.۸۰ را بدست آورد و توماس کلمز از فرانسه هم امتیاز ۳۸.۵۰ را کسب کرد تا حریف فرانسوی برنده تاتامی باشد و با باخت کاتاروی فرانسوی نماینده کشورمان از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند. 


12103015
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ارلینگ هالند با به ثمر رساندن دو گل مقابل اسلوونی، با ۳۴ گل زده تبدیل به بهترین گلزن تاریخ فوتبال نروژ شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در مسابقات لیگ ملتهای اروپا، ایتالیا مساوی کرد، فرانسه پیروز شد و انگلیس شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در مسابقات لیگ ملتهای اروپا، ایتالیا مساوی کرد، فرانسه پیروز شد و انگلیس شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های ملی ژاپن و عراق موفق شدند حریفان خود را در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ شکست دهند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود را پس از استراحتی ۴ روزه امروز پنج‌شنبه از سر گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس داوری درباره قضاوت داور استرالیایی بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مسابقات انتخابی جام جهانی توضیح داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: مقابل ازبکستان ۱۰ نفره شدیم، اما تمرکزمان را حفظ کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاراته‌کا وزن ۶۱ کیلوگرم جوانان برای کسب مدال برنز به مصاف رقیبی از کشور رومانی می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در مقدماتی جم‌جهانی در آسیا، تیم‌های قطر و عمان حریفان خود را شکست دادند، اما امارات و بحرین متوقف شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم ملی فوتبال ازبکستان بهترین بازیکن تقابل صدرنشینان گروه A دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ لقب گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است