اجتماعی 07:41 - 15 مهر 1403
رئیس پلیس راهور فراجا از تحولی عظیم در خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی پلیس راهور خبر داد.

تحولی عظیم در خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی پلیس راهور

سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص هوشمند سازی پلیس با توجه به شعار هفته فراجا «پلیس هوشمند، مردم قانونمدار»، گفت: پلیس راهور در مسیر هوشمندسازی گام‌های بزرگی برداشته است. این اقدامات در کاهش تصادفات، بهبود ایمنی جاده‌ها و افزایش نظم ترافیکی تأثیر بسزایی داشته است. با استفاده از فناوری‌های نوین، پلیس راهور توانسته است به شکل کارآمدتر و دقیق‌تر به مردم خدمت‌رسانی کند.

هوشمندسازی در نظم‌دهی ترافیک و کاهش تصادفات

یکی از دستاورد‌های مهم ما، نصب دوربین‌های نظارتی هوشمند و خودرو‌های پلاک‌خوان است که به‌صورت ۲۴ ساعته تردد خودرو‌ها را رصد می‌کنند. این سیستم‌ها با شناسایی تخلفات مانند سرعت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز، به مدیریت بهتر ترافیک و کاهش زمان واکنش پلیس در هنگام بروز حوادث کمک می‌کنند.

تجهیز مأموران به دست‌افزار‌های هوشمند

مأموران ما به دست‌افزار‌های هوشمند مجهز شده‌اند که با کمک این دستگاه‌ها، امکان ثبت تخلفات، صدور کروکی‌های دیجیتال و ارسال اطلاعات حوادث به بیمه فراهم شده است. این فناوری‌ها سرعت ارائه خدمات را افزایش داده و باعث شده تا شهروندان در زمان کوتاه‌تری به حقوق خود دست یابند.

هوشمندسازی ناوگان‌های مسافری

هوشمندسازی صورت‌وضعیت ناوگان‌های مسافری نیز در دست اجراست. این سیستم‌ها به ما کمک می‌کنند تا به‌صورت لحظه‌ای و دقیق وضعیت ناوگان‌های مسافری را رصد و از تخلفات احتمالی جلوگیری کنیم.

پرداخت هوشمند خلافی‌ها و خدمات شماره‌گذاری

پلیس راهور با ایجاد سامانه‌های آنلاین برای پرداخت خلافی و خدمات شماره‌گذاری، فرآیند‌ها را ساده‌تر کرده است. شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری، به سرعت این خدمات را انجام دهند.

ایمنی وسایل نقلیه و کاهش تصادفات

بیش از ۵۰ درصد از تصادفات منجر به فوت، به دلیل ایمن نبودن وسایل نقلیه داخلی است. ما در پلیس راهور معتقدیم که نصب فناوری‌های هوشمند در خودرو‌ها می‌تواند نقشی کلیدی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته باشد.

آینده هوشمند پلیس راهور

ما در پلیس راهور فراجا با تکیه بر فناوری‌های پیشرفته و توسعه زیرساخت‌های دیجیتال، تلاش می‌کنیم خدمات خود را ارتقا دهیم. افزایش تجهیزات هوشمند و ارائه خدمات بیشتر به صورت آنلاین از جمله برنامه‌های آتی ما است تا نظم ترافیکی بهبود یابد و رضایت عمومی افزایش پیدا کند.


12101048
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اولین گروه هنرجویان رشته محیط‌بانی در پایه دوازدهم، آخرین سال تحصیلی مهارت‌آموزی خود را از مهر ۱۴۰۳ آغاز کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعدادی از اتوبوس‌های برقی در کشتی در حال حمل، تعدادی در راه تهران و تعدادی دیگر به تهران رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت باغ‌راه حضرت زهرا (س) گفت که در صورت فراهم شدن مقدمات، این باغ‌راه ابتدای دی ماه افتتاح خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ با تیر چراغ برق در حوالی بزرگراه شهید لشکری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس تهران با اجرای طرح‌های گسترده، تاکنون ۷۰ هزار اتباع غیرمجاز را شناسایی و ۵۲ هزار نفر را از کشور طرد کرده است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو 206 با 4 نفر سرنشین (دو آقا و دو خانم جوان در بازه سنی 25 تا 30 سال) ، به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب کنار خیابان، با تیر برق سیمانی به شدت برخورد کرده است....
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از تحولی عظیم در خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی پلیس راهور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» «حمل مواد محترقه با وسایل نقلیه غیرمجاز»، ۱۵۰ هزار تومان جریمه دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رصد و پایش فضای مجازی یک از وظایف مهم فراجا است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است