وبگردی 08:15 - 14 مهر 1403
علیرغم اخبار کذب و دروغین منتشر شده درباره اتفاقات اخیر در منطقه، حضور به‌موقع رسانه ملی در میدان رسانه‌ای ترفند‌های رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را شکست داد.

شبکه‌های تلویزیونی جهان چگونه جنگ اسرائیل علیه لبنان را مخابره می‌کنند؟ 

با آغاز حملات وحشیانه و سنگین رژیم خونخوار صهیونیستی از بعدازظهر روز جمعه ۶ مهرماه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت که با چراغ سبز آمریکا و با دستور مستقیم منفورترین و جنایتکارترین چهره امروز جهان یعنی نتانیاهو، نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل درنزدیکی مقر سازمان ملل متحد در نیویورک صورت گرفت، شبکه‌های سراسری و خبری سازمان صداوسیما با پخش برنامه‌های زنده تحلیلی، سیاسی از این جنایت بزرگ دنیا در جهت اطلاع رسانی درست و دقیق از این ماجرا پرداختند؛ صداوسیما با ارتباط پیاپی با خبرنگاران خود در محل حادثه و همچنین صحبت با کارشناسان مسائل بین المللی و سیاسی در داخل و خارج از کشور به تحلیل و بررسی این فاجعه جنگی که از سوی رژیم آدمکش صهیونیستی انجام شد پرداختند. 

این در حالی بود که رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی مانند BBC، اینترنشنال صهیونیستی، CNN، صدای آمریکا و سایر رسانه‌های وابسته به آمریکا و اسرائیل با دروغ پردازی در برنامه‌های خود و حمایت همه جانبه از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و جنوب بیروت و نیز وارونه جلوه دادن ماجرا سعی کردند وانمود کنند که رژیم صهیونیستی عده‌ای از تروریست‌ها را مورد هدف قرار داده است و این در حالی از سوی رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و برخی دولت‌های غربی و اروپایی مطرح می‌شود که از نخستین ساعات اعلام شهادت مظلومانه دبیرکل حزب الله لبنان و برخی فرماندهان این جنبش انقلابی، رسانه‌های مستقل و آزاد جهان همصدا با رسانه ملی با محکوم کردن این جنایت ددمنشانه رژیم پوشالی صهیونی، همکلام با مردم آزاده جهان که به خیابان‌ها آمدند و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل فریاد زدند و نتانیاهو و رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و همراهانش دانستند. رسانه ملی و رسانه‌های مقاومت و مستقل دنیا نیز با پخش ویژه برنامه‌هایی درباره شهادت اسطوره مقاومت و حزب الله. 

سید مقاومت، آیت الله شهید حسن نصرالله که برای آزادی فلسطین تا آخرین قطره خون خود مبارزه کرد و به شهادت رسید پای کار آمدند و در تبیین جنایت بزرگ رژیم غاصب صهیونیستی با همه توان وارد صحنه شدند و رسانه ملی نیز به مانند رسانه مقاومت وارد این کارزار رسانه‌ای شد و ضمن تکذیب اخبار جعلی رسانه‌های صهیونیستی و استکباری به پخش اخبار صحیح و واقعی از سوی خبرنگاران خود که به‌طور زنده از محل حادثه مخابره می‌کردند، مخاطبان و مردم مسلمان جهان را در جریان واقعیت‌های این جنایت وحشیانه نتانیاهو قرار داد. 

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی لحظه به لحظه با ارتباط با خبرنگاران خود در منطقه و کارشناسان بین المللی ابعاد این فاجعه را برای مخاطبان خود تشریح کردند و ضمن آشکار ساختن ابعاد این فاجعه عظیم و جنایت جنگی رژیم جعلی اسرائیل که با کمک و همراهی آمریکا انجام می‌گیرد، واقعیت‌های این جنایت را برای مردم تبیین کردند و از طرفی هم با توجه به اخبار کذب و دروغین در خصوص سردمداران و فرماندهان حزب الله لبنان و نیرو‌های مقاومت که از سوی رسانه‌های  آمریکایی، صهیونیستی و رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی صورت می‌گیرد این رسانه‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی کردند فضای این ماجرا را متشنج سازند و افکار عمومی جهان را با خود همراه کنند، اما با حضور به‌موقع رسانه ملی در این میدان رسانه ای، همه ترفند‌های رسانه ای، رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شکست خورد و رسانه ملی در قامت یک رسانه مقاومت برای تبیین واقعیت‌های این حادثه و فاجعه عظیم پای کار آمد. از نخستین دقایق و لحظه این حمله وحشیانه و بی منطق رژیم جعلی اسرائیل که واحد‌های مسکونی، شهری و مردم بی پناه منطقه ضاحیه جنوب بیروت را مورد هدف قرار داد که منجر به شهادت بهترین انسان‌های آزادی خواه جهان شد، واقعیت‌های این فاجعه توسط شبکه‌های خبری و بین المللی ایران برای مردم جهان تبیین شد.

 شبکه‌های تلویزیونی سازمان صداوسیما از نخستین ساعات وقوع این جنایت هولناک و کور که توسط فرماندهان ارتش صهیون و با دستور جلاد آدم کش، نتانیاهو و سردمداران این رژیم پوشالی انجام شد با ویژه برنامه‌های تصویری خود و پخش گزارش‌های میدانی و زنده از محل‌های بمباران شده، مخاطبان و مردم دنیا را لحظه به لحظه در جریان این فاجعه عظیم انسانی قرار داده و به تشریح واقعه پرداختند و این اطلاع رسانی رسانه ملی همچنان ادامه خواهد داشت که این امر نشان از یک رسانه مستقل و انقلابی در سطح جهان است ودر واقع رسانه ملی، در حال حاضر یک پناهگاه رسانه‌ای مطمئن برای نیرو‌های مقاومت و مردم در منطقه و دنیا محسوب می‌شود تا بتوانند حرف‌های آزادی خواهی شان را از این تریبون برای جهان مطرح و دشمنان و رژیم پوشالی صهیونیستی را بیش از پیش رسوا سازند. اما رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی بویژه رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی هم بدانند و در جریان باشند که دیگر مثل گذشته نمی‌توانند با وارونه جلوه دادن میدان نبرد به‌سمت اهداف پلید خود حرکت کرده و جای مظلوم و ظالم را تغییر داده و به مقاصد شوم خود برسند، چراکه امروز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به مانند یک رسانه مقاومت در منطقه و دنیا عمل می‌کند و ضمن رسوا ساختن این رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی، پرده از جنایات رسانه‌ای آنها برداشته و حقایق را برای مردم آزاده جهان آشکار می‌سازد. 

به امید پیروزی نیرو‌های مقاومت، حزب الله  و پیروزی رسانه‌های مقاومت در این نبرد عظیم رسانه‌ای که یقینا به نابودی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

منبع: روزنامه کیهان


12100613
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی عملیات ترور سید حسن نصرالله را با عنوان «نظم نوین» طرح‌ریزی و اجرا کرد، اما تل‌آویو تا چه میزان برای این موضوع که امروز به‌عنوان راهبرد مطرح می‌کند، ظرفیت نهفته دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از عملیات غرورانگیز وعده صادق ۲ در مصلای امام خمینی (ره) تهران و ارائه بیانات روشنگر و راهبردی، نماد اقتدار، عزت و قدرت ملت ایران است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اینکه آیات کریمه قرآن داستان‌هایی در مورد نصرت الهی مطرح کرده است به جهت درس آموزی به مؤمنین در همه زمان‌ها است، چون قرآن کتاب جاودانی است و مربوط به عصر خاصی نیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با شهادت سیدالشهدای مقاومت و جمعی از یاران و همراهان ایشان نگاهی داشته‌ایم به آثاری که در این سال‌ها با دستمایه ترور ساخته شده‌اند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک تهران‌پژوه گفت: برخی خوبی‌های فرهنگ طهران قدیم به روزگار فعلی و نسل جدید منتقل نشده است و در معرض فراموشی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کاربران فضای مجازی با انتشار توییت‌هایی نسبت به نماز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ واکنش نشان دادند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های ضد انقلاب که همواره دشمنی خود را به ایرانیان ثابت کردند، اینبار هم دست از دشمنی برنداشتند و هم پیمان با رژیم صهیونیستی و بر ضد مردم و کشور ایران سخن پراکنی کردند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» علیرغم اخبار کذب و دروغین منتشر شده درباره اتفاقات اخیر در منطقه، حضور به‌موقع رسانه ملی در میدان رسانه‌ای ترفند‌های رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را شکست داد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نبرد بین رژیم صهیونیستی، آمریکا، برخی کشور‌های غربی و عربی در یک طرف و ایران و متحدانش در طرف دیگر، هم در شکل و هم در محتوا، دچار تغییرات جدی شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر به نقش سید هاشم صفی الدین به عنوان رئیس شورای اجرایی در فعالیت‌های جهادی حزب الله پرداخته‌ایم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است