اجتماعی 11:59 - 14 مهر 1403
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز عملیاتی‌شدن سامانه سیما تاکسی برای تاکسیرانان خبر داد.

آغاز به کار سامانه «سیما تاکسی» برای تاکسیرانان

شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به عملیاتی شدن سامانه جامع مدیریتی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی (سیما تاکسی) پس از گذشت بیش از یک دهه اظهار کرد: با توجه به مشکلات و ایرادات موجود در سامانه سیما تاکسی و مخاطرات امنیتی موجود به علت قدیمی بودن تکنولوژی زبان برنامه نویسی و عدم امکان بروزرسانی سامانه مطابق با نیاز‌های سازمان و تاکسیرانان، تغییر سامانه مذکور در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته سامانه سیما تاکسی پلاس عملیاتی و جایگزین سامانه قبلی شد.

مالکی تصریح کرد: با عملیاتی شدن این سامانه مشکلات موجود مانند محدودیت تعداد کاربران، عدم دسترسی به سامانه در بستر اینترنت و مخاطره‌های امنیتی نرم افزار مرتفع شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه افزود: همچنین امکان ارائه برخی خدمات غیرحضوری به رانندگان از طریق اپلیکیشن، مجوز تاکسیرانی الکترونیکی و نیز اتصال به درگاه‌های دولتی و اخذ وب سرویس‌های استعلامات مورد نیاز فراهم می‌شود.

مالکی تاکید کرد: مدیریت جامع امور مربوط به تاکسیرانی، رانندگان و شرکت‌ها بر اساس فرآینده‌های قانونی تعریف شده، ارائه گزارش‌های متنوع، ثبت و رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی از دیگر قابلیت‌های این سامانه است.


12100734
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران ادعای برخی رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر کمبود کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های شهروند را تکذیب کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان کل کشور گفت: دادستان‌های کشور تا نیمه اول اسفند سال جاری گزارشی از میزان اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ارائه دهند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار گودرزی گفت: در دنیای امروز که تهدیدات امنیتی به طرز فزاینده‌ای در حال افزایش است، آگاهی و آمادگی در برابر سارقان می‌تواند نجات‌بخش باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران اعلام کرد: با ثبت روز تهران در تقویم چه در تاریخ ۱۲ بهمن و چه در ۱۴ مهر موافقت می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: محموله‌هایی شامل بسته‌های بهداشتی، دارویی و معیشتی به صورت هوایی و زمینی برای مردم جنگ‌زده لبنان فرستاده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طرح زباله‌سوز ۶ هزار تنی در تهران، خلاف اصول مدیریت پسماند و اقتصاد چرخشی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از راه‌اندازی خطوط سیار معاینه فنی ویژه موتورسیکلت‌ها در بازار طی یک‌ماه آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: در حال حاضر ۳۹ هزار و ۲۷۶ سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار با رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل بر ضرورت ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای تا ریشه کن شدن مواد مخدر تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس بالینی کودک و نوجوان گفت: عروسک‌ها فقط ابزار بازی نیستند؛ آنها دنیای تخیل کودکان را گسترش داده و به رشد عاطفی و اجتماعی آن‌ها کمک می‌کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است