اقتصادی 15:19 - 23 فروردین 1395

بررسی آپارتمان‌های منطقه ۶ تهران نشان از آن دارد که برای خرید خانه در این منطقه باید متری ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۱۲ میلیون هزار تومان هزینه کرد.



به گزارش میزان، بررسی ارزش خانه در منطقه شش تهران نشان از آن دارد که محله جمشیدیه، جبلی گرانترین محله این منطقه و ارزان ترین آپارتمان‌ها در منطقه شش تهران در میدان فلسطین قرار دارد البته لازم به ذکر است که اعلام نظر با توجه به سن بیست ساله این ساختمان است.



جدول قیمت آپارتمان در منطقه 6 تهران
 
 

7810043
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: مجموع تجارت غیرنفتی کشور در فصل تابستان به ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در 50 سال اخیر بارش های کشور با روند کاهش یک میلی متر در هر سال مواجه بوده و میانگین دمای هوا نیز در هر دهه با آهنگ 0.4 درجه افزایش یافته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز ۱۶ مهر ماه، شاخص کل بورس ۴ هزار و ۹۲۸ واحد کاهش یافت.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» عضو هیئت مدیره ومعاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه فردا دوشنبه 16 مهرماه آخرین فرصت شرکت در مزایده شماره 283 این سازمان است،گفت:در این مزایده چهار هزار میلیارد تومان کالا عرضه می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در این مطلب قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد دوشنبه ۱۶ مهر ماه را مشاهده می‌کنید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه موضوع قاچاق یک مسئله فرادستگاهی است، گفت: باتوجه به اهمیت مسئله مقابله با قاچاق انتظار می رود رئیس جمهور شخصاً در جلسات این ستاد شرکت کرده و نماینده ویژه وی نیز برنامه منسجمی برای اجرای قانون داشته...
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس آمار در سال زراعی گذشته ۵۳ تا ۵۴ درصد بخش زراعت تحت پوشش بیمه بوده است که در برنامه هفتم ۱۰۰ درصد محصولات اساسی باید بیمه فراگیر شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴۰ درصد از برنامه‌های نوسازی مسکن که شامل ۳۰ هزار واحد فرسوده می‌شود تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هزار و ۲۱۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن وارد مراحل اجرایی و ۴۰۰ پروژه هم وارد مراحل طراحی شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نقاط حادثه‌خیز باتوجه به مشکلات و تصادفاتی که در جاده‌های کشور ایجاد می‌کنند، همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رانندگان به شمار می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است