استانی 03:56 - 19 مهر 1403
مدیر فرودگاه شهدای اراک گفت: در شش ماهه نخست سال تعداد اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه شهدای اراک 42 درصد رشد داشته است.

رشد ۴۲ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه شهدای اراک

علی محمدطاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به تعداد پروازهای فرودگاه شهدای اراک، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 100 پرواز در فرودگاه اراک نشست و برخواست داشته است در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 68 پرواز از این فرودگاه انجام شده است که تعداد پروازها نشان از رشد 32 درصدی در شش ماهه نخست امسال دارد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 4 هزار و 790 مسافر از فرودگاه اراک جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته با 2 هزار و 772 مسافر نیز 42 درصد تعداد مسافران فرودگاه اراک افزایش داشته است. پروازهای فرودگاه شهدای اراک در بازه زمانی مورد نظر به مقاصد عسلویه، مشهد مقدس و در ایام اربعین به بغداد انجام شده است.

مدیر فرودگاه شهدای اراک بیان کرد: شش ماهه نخست امسال 44 هزار و 928 کیلوگرم بار مسافر در فرودگاه اراک جابه‌جا شده است که در مقایسه با شش ماه نخست سال گذشته با 18 هزار و 303 کیلو گرم بار، 60 درصد جابه‌جایی بار مسافران در فرودگاه اراک افزایش داشته است.

محمدطاهری بیان کرد: دو راهبرد بلندمدت و کوتاه‌مدت برای عملیاتی شدن و دائمی‌شدن پروازهای فرودگاه اراک در دستور کار قرار دارد که یکی از راهبردها، ایجاد شرکت هواپیمایی بومی و محلی از طریق خرید هواپیما است که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با یک سرمایه‌گذار در بخش خصوصی برای خرید هواپیما با حضور وزیر راه و شهرسازی، منعقد شده است.

وی  با بیان اینکه دو فروند هواپیمای کوچک خریداری و شرکت هواپیمایی اراک راه اندازی شود، خاطرنشان کرد: از هم استانی‌ها تقاضا داریم تا از پروازهای هوایی از طریق فرودگاه اراک حمایت نموده تا بتوانیم استمرار و افزایش پروازهای برقرار شده در مسیرهای مختلف را شاهد باشیم.

انتهای پیام/711/


12102926
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۸ مهرماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۸ مهرماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۹ مهرماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده انتظامی بروجرد از کشف یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان و دستگیری قاتل متواری در تهران خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: 850 روستا در سطح استان قزوین وجود دارد که 678 روستا تا کنون از نعمت گاز بهره مند شدند و عملیات گازرسانی به 50 روستا به صورت همزمان در حال اجرا است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: 560 میلیارد و 989 میلیون تومان جهت تکمیل زیرساخت های آموزشی به خراسان شمالی تخصیص پیدا کرد و این مبلغ 4 برابر بودجه مصوب سفر رهبری است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری لرستان از صلح و سازش در 43درصد پرونده های شورای حل اختلاف این استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: بیش از 800 پروژه ماهیت روستایی داشته که هدف از آن توسعه مناطق روستایی است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی آبادان خواستار همراهی شیوخ و بزرگان طوایف و عشایر با پلیس برای کاهش تیراندازی در آیین‌های جشن و عزاداری شد و گفت: تیراندازی در این آیین ها، بیش از ۳۹ درصد در این شهرستان کاهش یافته است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر فرودگاه شهدای اراک گفت: در شش ماهه نخست سال تعداد اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه شهدای اراک 42 درصد رشد داشته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است