بین‌الملل 23:05 - 16 مهر 1403
گروه زیادی از مردم اردن روز دوشنبه در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین و علیه رژیم آپارتاید تل آویو در خیابان‌ها تظاهرات کردند.

مردم اردن در حمایت از غزه و فلسطین تظاهرات کردند

به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جمع زیادی از مردم اردن مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین تظاهرات کردند.

پس از گذشت یک سال از آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در طول این مدت ۴۱ هزار و ۹۰۹ فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه در آخرین آمار خود اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۴ مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۳۹ نفر شهید و ۱۳۷ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: در طول یک سال گذشته، رژیم صهیونیستی ۴۱ هزار و ۹۰۹ نفر در نوار غزه را به شهادت رساند که ۶۰ درصد آن‌ها زن و کودک هستند.

براساس این گزارش، شمار مجروحان نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون به ۹۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می‌دهد.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

منبع: ایرنا


12101839
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد که چندین فروند موشک از لبنان به سوی تل آویو شلیک شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یگان سایبری رضوان اطلاعات سرور‌های وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را هک کرده و به دست آوردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار‌هایی مهیب در شهر‌های واقع در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق گزارش یک گروه حقوق بشر، اسرائیل در یک سال حدود ۱۷۰۰۰ کودک را در غزه به شهادت رسانده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروه زیادی از مردم اردن روز دوشنبه در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین و علیه رژیم آپارتاید تل آویو در خیابان‌ها تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب بار دیگر حومه جنوبی بیروت را هدف قرار داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک سخنگوی هواپیمایی ایر فرانس دوشنبه اعلام کرد که این شرکت فرانسوی تعلیق پرواز‌های خود از پاریس به بیروت و تل‌آویو را تمدید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «قیس سعید» رئیس‌جمهوری تونس با کسب بیش از ۹۰ درصد آراء، امروز دوشنبه بار دیگر توانست رقبای خود را شکست داده و به پیروزی برسد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه، کشور‌های غربی را متهم کرد که استفاده کی‌یف از سلاح‌های شیمیایی علیه نیرو‌های مسلح روسیه در اوکراین را تایید کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: به دلیل حملات رژیم صهیونیستی، بیش از ۲۵۰ هزار نفر از شهروندان لبنان آواره شدند و به سوریه پناه بردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است