استانی 11:43 - 26 مهر 1403
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز از وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان مهریز به وسیله تفنگ شکاری خبر داد.

قتل با تفنگ شکاری در مهریز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد حسین دهقان طرزجانی، اظهار داشت: اختلافات شخصی دو نفر در یکی از روستا‌های شهرستان مهریز منجر به وقوع یک فقره قتل با اسلحه شکاری شد.

وی عدم مهارت کنترل خشم را عامل شکل گیری این جنایت ذکر کرد و گفت: با دستگیری قاتل، پرونده در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهریز تشکیل شد و تحقیق در خصوص جزییات این پرونده آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز  تصریح کرد: در این پرونده با دستورات قضایی بازپرس و تلاش کارگاهان، قاتل شناسایی و بلافاصله به جرم خود اقرار کرد.

وی ادامه داد: عدم مهارت‌های کنترل خشم، حل مسئله و تصمیم گیری، در کسری از ثانیه منجر به وقوع اتفاقی می‌شود که جبران ناپذیر است و چندین خانواده و طایفه را درگیر می‌کند.

دهقان طزرجانی، گفت: کنترل خشم و جلوگیری از تصمیمات آنی می‌تواند از اقداماتی که جبران ناپذیر است و یک عمر پشیمانی را به دنبال دارد، پیشگیری کند.

انتهای پیام/781


12105529
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۲۶ مهرماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۲۶ مهرماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای امروز پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» بوده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از راه اندازی یک پویش رسانه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی در این استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان از ورود 257 نفر زندانی جرائم غیرعمد به زندان های استان خبر داد و گفت: افزایش آمار ورودی به زندان ها نگران کننده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز از وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان مهریز به وسیله تفنگ شکاری خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس آغاز و دانش آموزان دختر وارد مناطق عملیاتی جنوب شدند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون قضایی رئیس قوه قضائیه، گفت: اصل اول قضایی مبتنی بر صلح و سازش است، باید مشکلات مردم در دادگاه های صلح به صورت ریشه ای حل شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتاق اصناف ایران، با بیان اینکه در شرایط جنگی هستیم، گفت: در باب تامین کالا هیچ مشکلی نداریم و در هیچ نقطه ای از کشور اعلام کمبود هیچ کالایی نداشتیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه اکنون کشور 10 رادار هواشناسی دارد که ناکافی است، گفت: تاسیس دو رادار هواشناسی جدید در برنامه عملیاتی سازمان قرار دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است