سیاسی 10:35 - 14 مهر 1403
وزیر خارجه گفت: مهمترین بحث روز بحث آتش بس در لبنان و به ویژه در غزه است و ابتکاراتی در این زمینه وجود دارد.

ابتکاراتی درخصوص آتش‌بس در لبنان و غزه وجود دارد

عراقچی وزیر امور خارجه در بدو ورود به دمشق اظهار کرد: هدف من از سفر به دمشق ادامه رایزنی‌ها نسبت به تحولات منطقه است. من در بیروت رایزنی‌های بسیار مهمی با مقامات دولت لبنان داشتیم. بحث‌های خوبی در آنجا شد و ادامه آن برای رایزنی و مشورت‌های بیشتر در دمشق انجام خواهیم داد. 

وزیر خارجه بیان کرد: ما همیشه نسبت به تحولات منطقه در رایزنی نزدیکی با دوستانمان در دولت سوریه بودیم. مهمترین بحث روز بحث آتش بس در لبنان و به ویژه در غزه است. ابتکاراتی در این زمینه وجود دارد و رایزنی‌هایی صورت گرفته که امیدواریم به نتیجه برسد. 

وی ادامه داد: متاسفانه دشمنی‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. رژیم صهیونیستی جز زبان زور و جنگ زبان دیگری را بلد نیست و به جنایات خود هر روز در بیروت و غزه ادامه می‌دهد. این احتیاج به یک تلاش جمعی در جامعه جهانی برای توقف این جنایت‌ها دارد. 

عراقچی بیان کرد: تلاش‌های ما ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با دوستانمان در دمشق به یک تفاهم بیشتری برای گام‌های بعدی برسیم.


12100693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی، فرارسیدن هفته انتظامی را به فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کادر افسری نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، هوایی، دریایی و سازمان‌های تابعه خود دانشجو می‌پذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه‌های افسری ارتش برای کادر افسری نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، هوایی، دریایی و سازمان‌های تابعه خود دانشجو می‌پذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز با بسام صباغ، وزیر خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر جلال میرزایی، نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارش عملکرد هدفمندی یارانه‌ها در ۶ ماهه اول سال جاری را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارش عملکرد هدفمندی یارانه‌ها در ۶ ماهه اول سال جاری را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه گفت: مهمترین بحث روز بحث آتش بس در لبنان و به ویژه در غزه است و ابتکاراتی در این زمینه وجود دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون پارلمانی دولت شهید رئیسی درباره شهادت سید حسن نصرالله نکاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است