سیاسی 10:39 - 14 مهر 1403
دیوان محاسبات کشور گزارش عملکرد هدفمندی یارانه‌ها در ۶ ماهه اول سال جاری را منتشر کرد.

گزارش دیوان محاسبات درباره عملکرد هدفمندی یارانه‌های سال ۱۴۰۳

گزارش دیوان محاسبات کشور  در ارتباط با بررسی عملکرد منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها، حاکی از این است که از ۷۵۹ همت منابع پیش‌بینی شده هدفمندی برای سال ۱۴۰۳، در ۶ ماهه اول سال جاری مبلغ ۲۱۲ همت (معادل ۵۵ درصد پیش‌بینی ۶ ماهه و ۲۸ درصد پیش‌بینی یک‌ساله) محقق گردیده است و به منظور تامین کسری منابع نسبت به مصارف، مبلغ ۱۸۴ همت از سایر منابع (خارج از ۴ ردیف اصلی عنوان شده در منابع قانون) استفاده شده است.

گفتنی است علت عمده عدم تحقق کامل منابع هدفمندی، به دلیل عدم واریز کامل منابع وصولی موضوع حکم قانونی فوق توسط شرکت‌های ذیربط تابعه وزارت نفت به حساب‌های هدفمندی یارانه‌ها و عدم شفافیت فرآیند فروش و وصول این منابع توسط شرکت‌های فوق می‌باشد.

این گزارش در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توسط رئیس کل این نهاد نظارتی به اطلاع نمایندگان مجلس هم رسیده است.


12100696
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: عدم موافقت با استعفای حسین‌زاده غیر مترقبه بود و فکر می‌کردیم، مجلس رویکرد مثبتی داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی، فرارسیدن هفته انتظامی را به فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کادر افسری نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، هوایی، دریایی و سازمان‌های تابعه خود دانشجو می‌پذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دانشگاه‌های افسری ارتش برای کادر افسری نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، هوایی، دریایی و سازمان‌های تابعه خود دانشجو می‌پذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز با بسام صباغ، وزیر خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر جلال میرزایی، نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارش عملکرد هدفمندی یارانه‌ها در ۶ ماهه اول سال جاری را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارش عملکرد هدفمندی یارانه‌ها در ۶ ماهه اول سال جاری را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه گفت: مهمترین بحث روز بحث آتش بس در لبنان و به ویژه در غزه است و ابتکاراتی در این زمینه وجود دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است