بین‌الملل 14:02 - 16 مهر 1403
۵ روز پس از یک انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت دانمارک، مجددا یک انفجار در فاصله ۵۰۰ متری سفارت این رژیم اتفاق افتاد.

انفجار جدیدی در نزدیکی سفارت اسرائیل در دانمارک رخ داد

پلیس دانمارک اعلام کرد که انفجار جدیدی در نزدیکی سفارت رژیم تروریستی اسرائیل در دانمارک همزمان با اولین سالگرد ۷ اکتبر رخ داد که دومین حمله از این نوع در کمتر از یک هفته گذشته است.

براساس گزارش آر تی، بنابر این اطلاعات، این انفجار در حدود ۵۰۰ متری سفارت رژیم تروریستی اسرائیل در کپنهاگ و پنج روز پس از دو انفجار در نزدیکی ساختمان رخ داد.

تراین مولر، بازرس پلیس کپنهاگ، گفت: ما البته در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا ارتباطی با حادثه قبلی در نزدیکی سفارت اسرائیل وجود دارد یا خیر.

این مقام دانمارکی در ادامه افزود: صدایی که شنیده شد به احتمال زیاد ناشی از تیراندازی بوده است.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های محلی اثرات انفجار در مقابل یک ساختمان مسکونی در حدود ۵۰۰ متری سفارت اسرائیل را نشان می‌دهد.

مترجم: مینا عظیمی


12101640
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به گفته وزیر امور خارجه فرانسه امنیت اسرائیل تنها با نیروی نظامی تضمین نمی‌شود و نیازمند راه‌حل دیپلماتیک است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای عالی سیاسی یمن، از تصمیم نیرو‌های مسلح این کشور برای موشک باران سرزمین‌های اشغالی طی روز‌های آینده خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اطلاعات خارجی روسیه، آمریکا و انگلیس را به نقش مستقیم در انفجار خط لوله نورد استریم متهم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اردن در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی ضمن درخواست آتش بس در غزه، بر حمایت از ثبات سیاسی لبنان تاکید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اردوغان در اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی، بار دیگر نتانیاهو را هیتلر قرن توصیف کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کرملین گفت: گزارش‌های متعدد رسانه‌ها در مورد طرح آلمانی برای حل و فصل مناقشه اوکراین هیچ مبنای واقعی ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت لبنان امروز (دوشنبه) از افزایش تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲ هزار و ۸۳ نفر خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به مناسبت سالروز عملیات «طوفان الاقصی» بار دیگر به انتقاد از نخست‌وزیر و کابینه این رژیم پرداخت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست‌وزیر رژیم تروریستی اسرائیل درخواست تغییر نام جنگ یکساله در نوار غزه را به جنگ رستاخیز داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه روسیه می‌گوید برای مسکو تفاوتی ندارد که چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز شود، زیرا تغییری در موضع واشنگتن علیه روسیه رخ نخواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است