اقتصادی 14:40 - 27 مهر 1403
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در بیمه مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها در بحث کروکی برخط هستیم.

بیمه مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها در کروکی برخط است

مجید مشعلچی، قائم‌مقام رئیس‌کل بیمه مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بحث کروکی برخط با همکاری پلیس راهور فراجا در کل کشور پیاده سازی شد و تعهدات بیمه مرکزی به طور کامل انجام شده است؛ همچنین ماموریت‌های پلیس راهور هم انجام شده است و در کل کشور مکان‌هایی که تحت پوشش اینترنت هستند کروکی‌ها به شکل برخط تنظیم می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه می‌گوید: اکنون تبادل اطلاعات بین پلیس راهور و بیمه‌مرکزی و از این طریق با شرکت‌های به راحتی در حال انجام است و موارد به شکل برخط در شرکت‌ها بررسی و فرآیند‌ها تسهیل شده و مبتنی بر فناوری در بخش ترسیم کروکی تمام شده و حالا باید به سمت ارتقای کیفیت کروکی‌ها و اطلاعات دیگر برویم تا بتوانیم کروکی‌ها و بحث‌های مربوط به تصادفات را به جای این که متکی به خودرو باشد متکی به خود فرد کنیم. در کل بیمه‌مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها و ارتقای انتقال آنها در بحث کروکی برخط است.

او همچنین افزود: یکی از مزیت‌های مهم کروکی برخط کمک به شناسایی نقاط حادثه خیز است که خود این مسئله بسیار حائز اهمیت به شمار می‌رود.


12105865
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت بانکرینگ (سوخت رسانی دریایی) در حال حاضر حدود ۱.۵ میلیون تن است و می‌توانیم در یک تا دو سال آینده، این ظرفیت را به بالای ۵ میلیون تن برسانیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۱.۶۴ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۵ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی را شاهد هستیم که زمینه ساز ممنوعیت تردد در محور چالوس شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در بیمه مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها در بحث کروکی برخط هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی برای تشدید بارش‌ها و وقوع بارش‌های سیل آسا در نواحی شمال و شمال غرب کشور صادر کرده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی، کساورزان نسبت به جمع آوری سرشاخه و میوه‌های آلوده قبل و بعد از وزش باد اقدام کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت انبارش و نگهداری کالا‌های نفتی در بندر امام خمینی (ره) به یک میلیون تن می‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن میوه‌های پاییز خبر داد و گفت: با توجه به حجم عرضه، مشکلی در نوسانات قیمت نداریم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: براساس آمار ماهانه ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزارتن مرغ در کشور تولید می‌شود، درحالیکه حداکثر نیاز بازار داخل ۲۳۰ هزارتن است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است