اقتصادی 15:26 - 27 مهر 1403
کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.

ورود ۴۶۰ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت

 ۲۴ مهرماه بود که هیئت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار برخی نصاب‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت را تغییر داد بر اساس این مصوبه، سقف سرمایه‌گذاری صندوق‌های با درآمد ثابت در گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی از ۴۰ درصد کل دارایی‌های صندوق به ۳۵ درصد از کل دارایی‌های صندوق کاهش یافت. 

صندوق‌های با درآمد ثابت که کوروش آسایش، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد آنها صندوق‌ها در هفته کاری که گذشت بیان کرد: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود نقدینگی ۴۶۰ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد خروج نقدینگی هزار و ۵۰۲ میلیارد تومانی بود.



او افزود: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت یک روز شنبه  را شاهد خرج نقدینگی به میزان ۲۶۱ میلیارد تومان بودند و بعد از آن در روزهای کاری دیگر یعنی یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۹۳، ۳۰۳، ۱۲۵ و ۲۰۰ میلیون تومان نقدینگی به این صندوق‌ها تزریق شد.

گفتنی است، هفته کاری قبلی هم صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود نقدینگی ۲ هزار و ۵۰ میلیارد تومانی بودند.


12105880
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس اقتصادی گفت: عدالت مالیاتی و ایجاد شفافیت درآمدی همزمان با جلوگیری از فرار‌های مالیاتی برقرار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت بانکرینگ (سوخت رسانی دریایی) در حال حاضر حدود ۱.۵ میلیون تن است و می‌توانیم در یک تا دو سال آینده، این ظرفیت را به بالای ۵ میلیون تن برسانیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۱.۶۴ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۵ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی را شاهد هستیم که زمینه ساز ممنوعیت تردد در محور چالوس شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در بیمه مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها در بحث کروکی برخط هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی برای تشدید بارش‌ها و وقوع بارش‌های سیل آسا در نواحی شمال و شمال غرب کشور صادر کرده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی، کساورزان نسبت به جمع آوری سرشاخه و میوه‌های آلوده قبل و بعد از وزش باد اقدام کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت انبارش و نگهداری کالا‌های نفتی در بندر امام خمینی (ره) به یک میلیون تن می‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن میوه‌های پاییز خبر داد و گفت: با توجه به حجم عرضه، مشکلی در نوسانات قیمت نداریم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است