اجتماعی 07:08 - 18 تیر 1403
سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران در مورد جزئیات اپلیکیشن مسیریاب تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از مسیریاب شهرداری تهران تا پایان شهریور رونمایی می‌شود.

رونمایی از مسیریاب تهران تا پایان شهریور

حمید برادران سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران، با بیان اینکه مسیریاب شهر تهران با رویکرد حمل و نقل ترکیبی درحال تهیه است، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته فاز اول این مسیریاب تا پایان شهریور ماه در سامانه «شهرزاد» بارگذاری شده و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با این مسیریاب علاوه بر تعیین مسیر با خودرو، شهروندان می‌توانند از نحوه دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی نیز با خبر شوند، افزود: در این مسیریاب، برای رسیدن به مقصد شبکه حمل و نقل عمومی پیشنهاد می‌شود و حتی زمان رسیدن به مقصد را نیز مشخص می‌کند و هدف ما این است که هر شهروند تهرانی از مبداء تا مقصد بتواند با اتکا به نرم افزار مذکور سفر خود را با حمل و نقل عمومی ادامه دهند. 

 برادران با بیان اینکه این اپلیکیشن به ما این قابلیت را می‌دهد که شهروند متقاضی بتواند زمان سفرش با خودروی شخصی و حمل و نقل عمومی را مقایسه کند، افزود: با این اپلیکیشن زمان بندی حرکت مترو و اتوبوس به طور دقیق در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و می‌توانند با برنامه ریزی دقیق از مبداء سفر خود را آغاز کنند و این مسئله از ویژگی‌های منحصر به فرد اپلیکیشن مسیریاب شهرداری تهران است.

اعلام برخط انسداد‌های شهری و حوادث شهری در مسیریاب شهرداری تهران

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران ادامه داد: در فاز‌های بعدی ارتباط با شهروندان، انسداد‌های شهری، حوادث شهری، اطلاع‌رسانی به صورت برخط در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و یکی از خصوصیات ویژه این مسیریاب اطلاع رسانی انسداد‌های موقت در سطح شهر است؛ چراکه نرم افزاری مشابه داخلی و خارجی این قابلیت را ندارند؛ بگونه‌ای که انسداد موقت برخی برنامه‌های مناسبتی در این آپ‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود و شهروندان در تعیین مسیر دچار اختلال می‌شوند.

منبع: ایسنا


12071006
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از تحولی عظیم در خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی پلیس راهور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» «حمل مواد محترقه با وسایل نقلیه غیرمجاز»، ۱۵۰ هزار تومان جریمه دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رصد و پایش فضای مجازی یک از وظایف مهم فراجا است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» صاحبخانه می‌تواند به شیوه‌های مختلفی ملک خود را اجاره دهد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حصول اطمینان از مالکیت فروشنده از طریق رویت و اخذ استعلام سند مالکیت ملک ضروری است.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیریت بحران تهران اعلام کرد: دقایقی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۴.۴ درجه در سمنان به وقوع پیوست که امواج آن در تهران نیز احساس شد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق یک موتورسیکلت در پمپ بنزین خیابان آزادی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB ۱۳۰۰ قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش آن را ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» غروب امروز حرکت قطار‌های خط ۴ متروی تهران به علت ورود غیرمجاز یک مسافر مرد به حریم ریلی در سکوی جنوبی ایستگاه دروازه شمیران، دچار اختلال شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است