سیاسی 10:36 - 03 مرداد 1403
رئیس رسانه ملی گفت: وظیفه رسانه ملی این است که به دولت در انجام وظایف خود کمک کند و دستاورد‌های دولت را بیان کند و از ظرفیت‌های خود برای رساندن صدای جامعه به دولتمردان استفاده کند.

برنامه صف اول را روزانه به مدت یک ساعت در اختیار دولتمردان قرار دادیم

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در جلسه هیات دولت گفت: در دولت سیزدهم این تعامل به صورت عالی بین دولت و رسانه ملی وجود داشت و شخص آیت الله رئیسی اهمیت بسزایی برای مبحث رسانه قائل بودند ایشان همواره تاکید داشتند که هر کاری که می‌خواهید انجام دهید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: در ماه‌های اول ما با هک سامانه‌های سوخت مواجه بودیم که تعامل بسیار خوبی صورت گرفت و با کمترین هزینه اجتماعی از این موضوع عبور کردیم و در مبحث آزادسازی سواحل ما در کنار دولت بودیم و موفق شد تا این اتفاق را محقق کند.

به گفته جبلی دولت در هر زمینه‌ای که تصمیماتی را گرفت همواره رسانه ملی در کنار آن بود و اگر همراهی رسانه ملی نبود ممکن بود که دولت با چالش مواجه شود.

رئیس رسانه ملی در جلسه هیات دولت ادامه داد: هم اکنون نیز رسانه ملی در بعد بهینه‌سازی مصرف برق در کنار دولت قرار دارد همچنین در مواردی که بازار ارز دچار تلاطم می‌شود همواره به دولت کمک کردیم.

جبلی افزود: در دوران کرونا با ارتقا سیستم آموزش به کمک دولت رفتیم همچنین شما هیچ بخش خبری را نمی‌بینید که در آن به مبحث دانش بنیان‌ها اشاره نکند و در انتخابات و راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی برگزاری بهتر انتخابات کمک کردیم.

جبلی ادامه داد: همدلی بسیار خوبی بین رسانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد در حوزه صوت و تصویر فراگیر وجود داشت. حضور مسئولان دولت در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ در شبکه‌های مختلف ۱۴۰۸ ساعت بوده است. این رقم در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۹۷، در ۱۴۰۲ دو هزار و صد و شش ساعت بوده است. ما برنامه صف اول را روزانه به مدت یک ساعت در اختیار دولت مردان قرار دادیم


12076052
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فیاضی گفت: باید فقر را مهار کنیم، چون تعداد بازماندگان از تحصیل نگران‌کننده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه، قاهره را به منظور شرکت در سومین دور نشست‌های قفقاز جنوبی به مقصد استانبول، ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه برگزاری نشست سران بریکس نمایندگان ملی کشور‌های بریکس موسوم به «شرپا_ سوشرپا» در کازان روسیه گرد هم آمدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، از ماموریت دولت و مجلس به این مرکز در خصوص بررسی زمینه‌های واگذاری حداکثری امور از مرکز کشور به استان‌ها خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفرای ایران و فرانسه در عراق، آخرین وضعیت تحولات منطقه، امکان ایفای نقش موثرتر دولت فرانسه به منظور اعمال فشار برای توقف حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در لبنان را بررسی کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برنامه گفت و گوی ویژه خبری با حضور دو کارشناس مسائل منطقه به بررسی آخرین شرایط و تحولات منطقه خصوصا نبرد در غزه و لبنان پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برنامه گفت و گوی ویژه خبری با حضور دو کارشناس مسائل منطقه به بررسی آخرین شرایط و تحولات منطقه خصوصا نبرد در غزه و لبنان پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: اروپا اکنون مسیر غلط و خطرناکی را در قبال ایران در پیش گرفته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رزمایش مرکب دریایی آیونز (IMEX ۲۰۲۴) در روز‌های آینده به میزبانی ایران و در شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در مراسم ترحیم مرحوم حاج یوسف هلالی، رزمنده دفاع مقدس حضور پیدا کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است