اجتماعی 08:30 - 18 تیر 1403
رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: نیاز به پارکینگ در شهر تهران جدی است و این نیاز به اندازه‌ای است که تا سال‌ها نمی‌توانیم بگوییم بی‌نیاز از آن هستیم.

ارائه مشوق برای احداث پارکینگ در مناطق مرکزی تهران

سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر با بیان اینکه برنامه مدونی برای پارکینگ‌سازی در سطح شهر وجود دارد، اظهار کرد: یکی از مباحث ما ساخت پارکینگ‌های مکانیزه در فضا‌هایی است که قابلیت ساخت پارکینگ‌های بتنی را ندارند. این پارکینگ‌های مکانیزه در حال طراحی در مناطق مختلف هستند.

وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص ساخت این پارکینگ‌ها انجام خواهد شد تا شرکت‌هایی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، مشارکت کنند، یادآور شد: ممکن است این پارکینگ‌ها در بازه ۵ تا ۱۰ ساله و یا تا زمانی که نیاز باشد، مورد استفاده قرار بگیرند.

آقامیری با اعلام اینکه سیاست ما این است که در هر منطقه‌ای که زمین مناسب باشد، پارکینگ ساخته شود، تصریح کرد: نیاز به پارکینگ در سطح شهر تهران جدی است و این نیاز به اندازه‌ای است که تا سال‌ها نمی‌توانیم بگوییم بی‌نیاز از آن هستیم.

به گزارش شهر،  رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارکینگ به زمین نیاز دارد و متأسفانه در مناطق مرکزی زمین به اندازه کافی نداریم؛ مگر اینکه بخش خصوصی زمین داشته باشد و بخواهد مشارکت کند که در آن صورت می‌توانیم در شهرداری مشوق‌هایی را برای سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم که از جمله می‌توان به ایجاد کاربری اداری، تجاری و تالار‌های پذیرایی در صورت اختصاص زمین برای ساخت پارکینگ، اشاره کرد.


12071043
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس تهران با اجرای طرح‌های گسترده، تاکنون ۷۰ هزار اتباع غیرمجاز را شناسایی و ۵۲ هزار نفر را از کشور طرد کرده است.
اجتماعی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو 206 با 4 نفر سرنشین (دو آقا و دو خانم جوان در بازه سنی 25 تا 30 سال) ، به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب کنار خیابان، با تیر برق سیمانی به شدت برخورد کرده است....
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از تحولی عظیم در خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی پلیس راهور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» «حمل مواد محترقه با وسایل نقلیه غیرمجاز»، ۱۵۰ هزار تومان جریمه دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رصد و پایش فضای مجازی یک از وظایف مهم فراجا است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» صاحبخانه می‌تواند به شیوه‌های مختلفی ملک خود را اجاره دهد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حصول اطمینان از مالکیت فروشنده از طریق رویت و اخذ استعلام سند مالکیت ملک ضروری است.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیریت بحران تهران اعلام کرد: دقایقی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۴.۴ درجه در سمنان به وقوع پیوست که امواج آن در تهران نیز احساس شد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB ۱۳۰۰ قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش آن را ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است