بین‌الملل 17:18 - 20 مهر 1403
نماینده انگلیس در شورای امنیت می‌گوید این کشور برای کمک به لبنان علاوه بر مبالغ قبلی، ۱۹.۵ میلیون دلار دیگر اختصاص داده است.

انگلیس به لبنان ۱۹.۵ میلیون دلار کمک کرد

باربارا وودوارد، نماینده انگلیس در شورای امنیت اعلام کرد که پیامد‌های انسانی این درگیری ویرانگر است و بحران موجود در لبنان را تشدید می‌کند، به ویژه برای گروه‌های آسیب‌پذیر که قادر به حرکت نیستند یا در انجام این کار با چالش‌های مهمی مواجه می‌شوند.

براساس گزارش النشره، او خاطرنشان کرد که آوارگان سوری در لبنان که قبلا از خانه‌های خود به دلیل تروریست‌های داعش آواره شده‌اند، اکنون با انتخاب این گزینه مواجه هستند که در مواجهه با این درگیری در لبنان باقی بمانند و یا دوباره به سوریه تخریب شده باز گردند.

او معتقد بود که طرف‌ها باید مسئولیت خود را برای پایان دادن به این چرخه خشونت به‌جای به خطر انداختن جان صهیونیست‌های اشغالگر و لبنانی‌ها به عهده بگیرند. نماینده انگلیس بدون اشاره به حملات رژیم تروریستی اسرائیل به غیرنظامیان مدعی شد که همه طرف‌ها باید تمام تلاش خود را برای محافظت از غیرنظامیان به کار بگیرند و پایبندی کامل به قوانین بین‌المللی بشردوستانه انجام دهند.

وودوارد در ادامه افزود که انگلیس برای حمایت از مردم لبنان بسته کمکی اضافی به ارزش ۱۹.۵ میلیون دلار برای رفع نیاز‌های فوری بشردوستانه آنها در نظر گرفته است.

او در ادامه به حمله نظامیان ارتش ترویستی رژیم اشغالگر به نیروهای سازمان ملل در جنوب لبنان اشاره کرده و گفت: ما از شنیدن خبر مجروح شدن دو نیروی حافظ صلح سازمان ملل به دست نیرو‌های اسرائیلی بسیار نگران هستیم و برای آنها آرزوی بهبودی داریم.

او مجددا تاکید کرد که حملات به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل غیرقابل قبول است و رژیم تروریستی اسرائیل باید تمام اقدامات لازم را برای محافظت از پرسنل و تأسیسات یونیفل را در نظر بگیرد و به آنان اجازه دهد تا وظایف خود را به انجام دهند.

مترجم: مینا عظیمی


12103292
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله تاکید کرد که رژیم تروریستی اسرائیل خسارات خود چه در میدان و چه در داخل اراضی اشغالی را پنهان می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مایک جانسون ابراز امیدواری کرد که جنگ اوکراین زودتر پایان یابد و نیاز به بسته‌های کمکی بیشتر برای این کشور نباشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های لبنانی از پرتاب موشک‌های حزب‌الله به سوی اراضی اشغالی و به صدا درآمدن آژیر خطر خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین ادعا کرد که خواهان پایان جنگ تا سال آینده‌ میلادی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دولت فرانسه سفیر رژیم صهیونیستی را به وزارت خارجه این کشور فراخواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیروی حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان اعلام کرد که صهیونیست‌ها برای دومین بار در ۴۸ ساعت گذشته مواضع آن را هدف قرار داده است. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده انگلیس در شورای امنیت می‌گوید این کشور برای کمک به لبنان علاوه بر مبالغ قبلی، ۱۹.۵ میلیون دلار دیگر اختصاص داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ریاست جمهوری پاکستان با تاکید بر اهمیت گسترش تعاملات پارلمانی با ایران گفت: اسلام‌آباد خواهان گسترش همکاری‌های تجاری و بازرگانی با تهران است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سئول می‌گوید هیچ هواپیمای بدون سرنشینی به آسمان کره شمالی نفرستاده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مرکز ارتباط با رسانه‌ها در حزب الله لبنان گزارش خبرگزاری رویترز در مورد ایجاد فرماندهی نظامی جدید برای جنگ زمینی در این حزب را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است