بین‌الملل 09:12 - 27 مهر 1403
مقاومت لبنان صبح امروز جمعه حملاتی را به شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

حملات مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی/ اعلام تلفات صهیونیست‌ها تاکنون

 حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم و مقاومت غزه و دفاع از لبنان و ملتش صبح امروز (جمعه) شهرک زفلون را با تعداد زیادی موشک هدف قرار داد.

طبق گزارش الجزیره، همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۱۵ موشک از لبنان به سمت خلیج حیفا شلیک شد.

منابع اعلام کردند که الجلیل علیا و عکا هدف حملات موشکی شدید از جنوب لبنان قرار گرفتند.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد در راستای حمایت از ملت و مقاومت در غزه و دفاع از لبنان و ملتش و بعد از رصد تحرکات سربازان صهیونیست در اطراف شهرک کفرکلا صبح امروز جمعه آنها را با توپخانه هدف قرار داد.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد برای دومین بار تجمع سربازان اسرائیلی در اطراف شهرک عیتا الشعب را با موشک هدف قرار داد.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان شامگاه پنجشنبه از ورود حزب‌الله به مرحله جدید و تصاعدی علیه دشمن در روز‌های آینده خبر داده بود.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد خسارت‌های دشمن به ۵۵ کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی رسیده و مقاومت لبنان ۲۰ تانک مرکاوا، چهار بولدوزر نظامی و خودروی زرهی و دو پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را از ابتدای تجاوز آنها منهدم کرده است.

با وجود حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق لبنان، مقاومت لبنان تاکید کرده است که تا زمان توقف جنگ غزه به عملیات‌های خود ادامه می‌دهد.

منبع: ایسنا


12105743
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پایگاه آمریکایی فاش کرد ارتش این کشور به دنبال استخدام تولیدکنندگان محتوا‌های به اصطلاح «جعل عمیق» در فضای مجازی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سران اتحادیه اروپا در بیانیه پایانی اجلاس شورای اروپا از اشاره مستقیم به نام رژیم جعلی صهیونیستی اجتناب کرده و گرچه حملات ایران و جنبش‌های مقاومت منطقه به مواضع این رژیم را محکوم کردند، اما به رژیم اشغالگر و اقدامات مخربش در منطقه هیچ اشاره...
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مجارستان بر عدم پشتیبانی خود از به اصطلاح «طرح پیروزی» که ولودیمیر زلنسکی اخیرا رونمایی کرده، تاکید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پنتاگون اعتراف کرده است که نمی‌تواند تسلیحات بزرگ و پیشرفته را به کی‌یف بفرستد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه برزیل و چین از مشارکت آنکارا در پلتفرم صلح اوکراین استقبال می‌کنند، گفت ترکیه گسترش بریکس را هم با دقت تحت نظر دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق اعلام سازمان تجارت جهانی بریکس از زمان تأسیس، سهم خود را در تجارت جهانی به ۲۱.۶ درصد افزایش داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مارک روته، دبیرکل ناتو از بلاروس خواست از کمک نظامی به روسیه در مقابله با اوکراین دست بردارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان جهانی بهداشت از اسرائیل به دلیل ممانعت از ورود متخصصان پزشکی به غزه انتقاد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آفریقا در هفته گذشته ۵۰ مورد مرگ و میر جدید ناشی از «ام پاکس» (آبله میمونی) را ثبت کرده است و از ابتدای سال شمار قربانیان به ۱۱۰۰ نفر رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تازه‌ترین به روز رسانی شاخص جهانی فقر چند بعدی (MPI) نشان می‌دهد که ۱.۱ میلیارد نفر از جمعیت جهان در فقر چندبعدی زندگی می‌کنند که نزدیک به نیم میلیارد نفر از آنها در کشور‌ها و مناطق درگیر جنگ و ناآرامی زندگی می‌کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است