اجتماعی 07:00 - 27 مهر 1403
فرماندهی مرزبانی کشور گفت:با همکاری نزدیک مرزبانان و حمایت مرزنشینان، امنیت مرز‌ها در بالاترین سطح حفظ شده و مرزنشینان به عنوان حامیان افتخاری، نقش کلیدی در تقویت این امنیت ایفا می‌کنند.

همدلی مرزبانان و مرزنشینان، سپر مستحکم امنیت کشور

علی احمد گودرزی فرماندهی مرزبانی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارتباط مرزنشینان با یکدیگر اینگونه بیان کرد: به لطف خداوند متعال، مرزنشینان به عنوان حامیان افتخاری مرزبانان همواره نقش بسیار مؤثری در حفظ و تقویت امنیت مرز‌های کشور داشته‌اند.

او ادامه داد: روابط ما با مرزنشینان از همان ابتدا بر پایه اعتماد، همکاری و همدلی استوار بوده و توانسته‌ایم با همراهی آنها گام‌های بلندی در راستای ایجاد امنیت پایدار در مرز‌ها برداریم. مرزنشینان، به عنوان مردمانی که در کنار مرز‌ها زندگی می‌کنند، از نزدیک به مشکلات و چالش‌های موجود در این مناطق آگاهند و با درک اهمیت حفظ امنیت مرزها، به صورت مستمر از مرزبانان حمایت کرده و در کنار آنها ایستاده‌اند.

فرماندهی مرزبانی کشور بیان کرد:  این همکاری ارزشمند، که یکی از نعمت‌های الهی به شمار می‌رود، باعث شده است که مرزبانان با اطمینان خاطر بیشتری به وظایف خود بپردازند و مرز‌های کشور را از هر گونه تهدید محافظت کنند. هرچند که وظیفه اصلی تأمین امنیت مرز‌ها بر عهده مرزبانان است، اما مرزنشینان همواره به عنوان پشتیبانان مؤثر، با ارائه اطلاعات، همکاری و حتی مشارکت مستقیم در برخی موارد، به ایفای نقشی کلیدی در این امر پرداخته‌اند و این همدلی مایه توفیق بزرگی در حفظ امنیت کشور بوده است.

خبرنگار:عطیه رضایی


12105705
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۷ مهر) در شرایط «قابل قبول» ست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: ۲۶ خانواده پرنوزاد دارای سه قلو و بیشتر در ۶ ماهه نخست سال جاری از خدمات این نهاد بهره‌مند شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مسائل تربیتی گفت:در خانواده باید اعتماد بین پدر و مادر باشد همچنین والدین به فرزندان و فرزندان به والدین اعتماد داشته باشند در این صورت می‌توانیم خانواده شادی داشته باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی مرزبانی کشور گفت:با همکاری نزدیک مرزبانان و حمایت مرزنشینان، امنیت مرز‌ها در بالاترین سطح حفظ شده و مرزنشینان به عنوان حامیان افتخاری، نقش کلیدی در تقویت این امنیت ایفا می‌کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» گذشت دختر مقتول و عشق او به پسر قاتل پدرش، باعث شد مرد میانسال که نامش در لیست محکومان به قصاص بود، بخشیده شده و به زندگی برگردد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک دختر که حدود یک ماه قبل توسط افراد ناشناس ربوده شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت پس از صدور دستور قضایی آزاد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کشاورز گفت: برای ساماندهی اسناد غیررسمی اموال غیرمنقول، قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: شهرداری تهران خود را متعهد به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی در ترویج امر پسندیده ورزش می‌داند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۱۰۸۰ دستگاه خودروی خارجی صفر کیلومتر احتکار شده در یک پارکینگ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت:علت فوت حمید فلاح، محیط‌بان پارک ملی لار در دست بررسی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است