سیاسی 16:31 - 19 مهر 1403
امیر دریادار ایرانی گفت: امروز اقتدار بالایی در سطح بین‌المللی داریم و این مرهون خون مطهر شهدا است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: اقتدار بالایی در سطح بین‌المللی داریم

امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش  در بیست و سومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که با حضور دانشجویان در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری  اظهار داشت: علی رغم شیطنت‌های دشمنان ناوگروه نیروی دریایی ارتش مقتدرانه در منطقه حضور دارد و مأموریت خود را انجام می‌دهد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه امروز دشمن از هر سو به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است، ادامه داد: فرهنگ ایرانی، یکی از بخش‌هایی است که دشمن روی آن تمرکز کرده و به دنبال ضربه زدن به آن است. دشمن تلاش می‌کند ما را ضعیف نشان دهد و بدانید در صحنه بین‌الملل این‌گونه نیست. ما در تمامی ماموریت‌های خود با اقتدار حضور پیدا می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر آموزش مهارت دینی و امنیتی برای دانشجویان در دوره آموزشی عنوان کرد: جسارت و شجاعت ایرانی‌ها نتیجه آموزش در این دوره های طلایی با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس است که توسط سازمان عقیدتی سیاسی صورت می گیرد.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه منافع دریا برای همه است و باید نیرو‌های مسلح کشور ما با اقتدار از منافع دریایی بهره‌مند شوند، افزود: خداوند متعال را شاکریم که توانستیم ماموریت ناوگروه ۸۶ را به سرانجام برسانیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در مأموریت ناوگروه ۸۶ در تمامی حوزه‌ها از جمله بهداشت و درمان، آماد و پشتیبانی، آموزش و … اقتدار ما اثبات شد، گفت: در این عملیات ما در حوزه ارتباطات یک ثانیه قطعی هم نداشتیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، وجهه بین المللی جمهوری اسلامی در دنیا قوت گرفت و اقتدار ما بر همگان به اثبات رسید.

وی با اشاره به وجوه فرهنگی ماموریت ناوگروه ۸۶ عنوان کرد: در حوزه فرهنگی با وجود حضور نیرو‌های ما در کشور‌های مختلف از جمله برزیل، دریادلان ایرانی ما در اجرای تمامی موازین اسلامی‌شان لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند که این موضوع موجب تعجب و حیرت کشور‌های میزبان شده بود. این‌گونه بود که اقتدار دینی و فرهنگی برای همگان به اثبات رسید. اقتدار فنی و علمی را نیز در برزیل به نمایش گذاشتیم.

امیر دریادار ایرانی با تاکید بر نبوغی که در ماموریت ناوگروه ۸۶ رخ داد، خاطرنشان کرد: در تمامی حوزه‌ها از جمله در موضوعات فرماندهی، مدیریت، آماد و پشتیبانی، بهداشت و درمان و ... نبوغ افسران جوان و کارکنان این ناوگروه متجلی گردید و تجربیات گران‌بهایی برای مجموعه نیروی دریایی راهبردی حاصل شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز اقتدار بالایی در سطح بین المللی داریم و این مرهون خون مطهر شهدا است یادآور شد: ما مدیون خانواده های شهدا هستیم چرا که از آنها صبوری آموخته ایم. پیشکسوتان دفاع مقدس به ما آموزش خودباوری داده‌اند و باید قدردان این عزیزان باشیم.


12102935
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه گفت: گستاخی صهیونیست‌ها در تهدید حضرت آیت‌الله سیستانی صرفاً آتش خشم و نفرت از صهیونیست‌ها را در مسلمانان برافروخته‌تر می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سیصدمین سالگرد مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن و نیز دیدار با سران ترکمنستان، عصر امروز عازم این کشور شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: گسترش ارتباطات ایران با ترکمنستان بر روی توسعه کریدور شمال - جنوب تاثیرگذار است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: گسترش ارتباطات ایران با ترکمنستان بر روی توسعه کریدور شمال - جنوب تاثیرگذار است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که ایران برای اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر و قوی‌تر در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه کاملاً آماده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ایران و قطر نگرانی‌ها و منافع مشترک دارند، گفت: تهران و دوحه مصمم به همکاری هستند. 
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر دریادار ایرانی گفت: امروز اقتدار بالایی در سطح بین‌المللی داریم و این مرهون خون مطهر شهدا است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام محمدحسنی گفت: پایان رژیم صهیونیستی، پایان کدخدایی آمریکا است و به زودی ما شاهد انتقام یاران خدا از ستمگران خواهیم بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدباقر قالیباف در پیامی درگذشت حبیب‌الله پورمحمدی، پدر شهیدان محمد و علیرضا پورمحمدی را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدباقر قالیباف با ابراز امیدواری از افزایش روابط تجاری ایران و تاجیکستان گفت: همانطور که در سه سال گذشته تجارت بین دو کشور ایران و تاجیکستان بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است، مطمئناً این میزان تجارت و همکاری در سال‌های آینده با سرعت ب...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است