بین‌الملل 17:41 - 27 مهر 1403
وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود اعلام کرد: از هفتم اکتبر۲۰۲۳ تاکنون ۴۲ هزار و ۵۰۰ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

شهادت ۶۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ساعت گذشته مرتکب ۴ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۶۲نفر شهید و ۳۰۰نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۲هزار و ۵۰۰ نفر و شمار مجروحان به ۹۹هزار و ۵۴۶ نفر رسید.

پس از گذشت بیش از یک سال از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه یک سالگی خود را در حالی سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کردند، اما تاکنون به علت کارشکنی تل آویو به نتیجه‌ای نرسیده است.


12105924
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور روسیه روز جمعه تایید کرد که روسیه تحت هیچ شرایطی اجازه ساخت سلاح‌های هسته‌ای در اوکراین را نخواهد داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که یحیی سنوار در شریفترین نبرد‌ها در دفاع از مسجد الاقصی به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که یحیی سنوار در شریفترین نبرد‌ها در دفاع از مسجدالاقصی به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دوباره اظهارات پیشین درباره نژاد واقعی رقیب خود را مطرح کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات یمنی به شهادت یحیی سنوار واکنش نشان داده و تاکید کردند که خون یحیی سنوار هیزمی است که صهیونیست‌ها در آتش آن خواهند سوخت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات اطلاعاتی آمریکا و کارشناسان صهیونیستی اذعان کردند که ویدیو‌هایی که از شهید سنوار پیش از شهادتش منتشر شد، او را به یک اسطوره تبدیل کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جورجیا ملونی به لبنان سفر کرده و با «نجیب میقاتی» نخست وزیر این کشور در خصوص برقراری آتش‌بس در غزه و لبنان گفتگو کرد.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود اعلام کرد: از هفتم اکتبر۲۰۲۳ تاکنون ۴۲ هزار و ۵۰۰ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، شهادت یحیی سنوار را به ویژه به خانواده وی تسلیت گفت و بر همراهی خود در کنار ملت فلسطین تأکید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فارن پالسی در تحلیلی با اشاره به ترور سنوار تاکید کرد: این جنبش با رویکردی شدیدتر از گذشته به مبارزه و مقاومت ادامه خواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است