سیاسی 13:12 - 27 مهر 1403
جلالی گفت: موافقنامه جامع همکاری ایران و روسیه، پس از اجلاس سران بریکس در کازان و در سفر دو جانبه آقای پزشکیان به مسکو امضاء می‌شود.

توافق جامع همکاری ایران و روسیه در سفر پزشکیان به مسکو امضاء می‌شود

کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه در گفت‌وگویی اظهار کرد: موافقنامه جامع همکاری ایران و روسیه برای امضاء آماده است. این موافقنامه جامع است و همه ابعاد روابط ما را شامل می‌شود.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین لبنان در مسکو ادامه داد: این موافقتنامه آماده است که در کازان هم امضاء شود؛ اما روسای جمهور دو کشور در عشق آباد با یکدیگر توافق کردند که در قالب سفر دوجانبه امضاء شود.

وی در این ارتباط افزود: رئیس‌جمهور روسیه از آقای پزشکیان برای یک سفر دوجانبه به مسکو دعوت کرد و آقای پزشکیان نیز پذیرفت؛ ان‌شاءالله پس از اجلاس سران بریکس، برای این سفر دوجانبه برنامه‌ریزی خواهیم کرد.


12105827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محسن رضایی جبهه شر را نتانیاهو و دارودسته واشنگتنی او دانست و گفت: مهیای نبردیم و پیروزی از آن ما است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شورای راهبردی روابط خارجی در ارتباط با به شهادت رساندن شهید یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی و فرمانده نستوه حماس بیانیه‌ای صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صبوری گفت: جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تجاوز و تعدی از سوی رژیم صهیونیستی سخت‌تر و قدرتمندتر از گذشته پاسخ خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اینکه ایران چگونه می‌تواند به صلح در لبنان کمک کند، گفت: من در بیروت در دیدار با آقای میقاتی و نبیه بری و احزاب و گروه‌های فلسطینی و لبنانی گفتم که هر تصمیمی که مجلس و دولت لبنان و جبهه مقاومت لبنان بگیرند، حتم...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ظریف گفت:باید بتوانیم یکدیگر را تحمل کنیم البته برخی‌ها باید بیشتر عادت کنند، چون این عادت را ندارند ولی ما به زور هم که شده عادت کرده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص استقرار سامانه پدافند موشکی «تاد» گفت: استقرار سامانه پدافندی «تاد» در سرزمین‌های اشغالی نشانگر ضعف و استیصال رژیم صهیونیستی در ادامه جنگ است و جنایتکاران صهیونیست در تأمین امنیت خود دچار ...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفارت ایران در لبنان به انتشار تبلیغات کمک به آوارگان لبنانی واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کاظمی گفت: موافقنامه جامع همکاری ایران و روسیه، پس از اجلاس سران بریکس در کازان و در سفر دو جانبه آقای پزشکیان به مسکو امضا می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلالی گفت: موافقنامه جامع همکاری ایران و روسیه، پس از اجلاس سران بریکس در کازان و در سفر دو جانبه آقای پزشکیان به مسکو امضاء می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منبع نزدیک به رییس مجلس در واکنش به سخنان میقاتی گفت: آنچه  از رئیس پارلمان ایران آقای دکتر قالیباف توسط رسانه‌ها برداشت شده کاملا غیر صحیح است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است