بین‌الملل 12:05 - 20 مهر 1403
ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته پنج حمله جنایتکارانه علیه خانواده‌های فلسطینی ساکن نوار غزه انجام داد که بر اثر این حملات ۵۵ نفر شهید و ۱۶۶ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

شهادت ۵۵ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا»، آمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به دلیل تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکنون به ۴۲ هزار و ۶۵ نفر افزایش یافته و طی این مدت ۹۷ هزار و ۸۸۶ فلسطینی زخمی شدند.

خبرگزاری معا گزارش داد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان اردوگاه جبالیا برای هفتمین روز متوالی ادامه دارد و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل به روی هر کسی که در داخل اردوگاه آوارگان جبالیا حرکت می‌کند یا هر کسی که می‌خواهد از مسیر‌هایی غیر از مسیر‌های مشخص شده به بیرون ارودگاه برود، تیراندازی می‌کنند.

بر اثر بمباران منزلی در منطقه الجرن در غرب اردوگاه جبالیا و در بمباران تجمع شهروندان در حوالی میدان «ابو شرخ» در جنوب این اردوگاه هشت فلسطینی شهید و مجروح شدند.

در شهر غزه ۹ شهروند در سه حمله جداگانه از جمله بمباران درمانگاه الرمال شهید شدند. همچنین پنج فلسطینی در بمباران محله «شیخ رضوان» در شهر غزه شهید شدند.

مرکز نواز غزه

همچنین بر اثر بمباران مدرسه رفیده در دیر البلح ۲۸ فلسطینی شهید و ۵۴ نفر دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای در دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند که بر اثر آن یک فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

معا اضافه کرد که چهار فلسطینی نیز بر اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه توسط هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی مجروح شدند و ۲ فلسطینی نیز در بمباران اردوگاه آوارگان «المغازی» شهید شدند.

جنوب نوار غزه

این خبرگزاری فلسطینی با اشاره به اینکه ارتش رژیم اسرائیل برای ۶ ماه متوالی به بمباران خانه‌ها در رفح در جنوب نوار غزه ادامه می‌دهد، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر بمباران یک خانه در غرب رفح دو فلسطینی شهید شدند.

رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده‌اند.

منبع: ایرنا


12103181
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ۲ مقام آمریکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز اعلام کردند: واشنگتن همچنان معتقد است که ایران تصمیمی برای ساخت سلاح هسته‌ای نگرفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره شمالی اعلام کرد سئول هواپیما‌های بدون سرنشین را بر فراز پیونگ یانگ فرستاده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره شمالی اعلام کرد که سئول هواپیما‌های بدون سرنشین را بر فراز پیونگ‌یانگ فرستاده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست‌وزیر لبنان آتش‌بس فوری در کشورش را «خواسته اساسی لبنان» عنوان کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد پس از تهاجم اسرائیل به لبنان باید صادرات سلاح به این رژیم متوقف شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بانک جهانی ایجاد یک صندوق جدید برای کمک به اوکراین را تصویب کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کرملین با اشاره به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برای سفر به مسکو گفت: درباره تاریخ این سفر رسمی از طریق مجاری دیپلماتیک توافق خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته روزنامه واشنگتن پست، زلنسکی در بحبوحه تضعیف اوکراین برای گفتگو‌های صلح با روسیه مشتاق‌تر شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وبگاه العربی الجدید در گزارشی نوشت که مصر در حال بررسی پیشنهادات تل‌آویو درباره ترتیبات امنیتی در مرز میان مصر و نوار غزه و نیز تدابیری برای کنترل مرز‌ها است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری ترکیه از وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۴.۸ ریشتر در دریای سیاه خبر دادند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است