بین‌الملل 18:57 - 19 مهر 1403
طوفان «میلتون» که از مکزیک به سواحل آمریکا رسیده، بیش از ۳ میلیون نفر را بدون برق گذاشته و تاکنون جان ۴ نفر را گرفته است.

طوفان میلتون در آمریکا ۴ کشته بر جا گذاشت

گزارش‌ها حاکی از آن است که طوفان میلتون در آمریکا خانه‌های بسیاری را ویران کرده و دست کم سبب مرگ ۴ نفر در ایالت فلوریدا شده است.

به گزارش رویترز، طوفان شدید سبب قطع درختان و از بین رفتن خطوط برق شده و بیش از ۳ میلیون خانه و کسب و کار در این ایالت بدون برق مانده‌اند. 

این طوفان که توسط «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به عنوان «طوفان قرن» توصیف شده، طی دو روز گذشته از خلیج مکزیک به سواحل آمریکا رسیده و با وجود از دست دادن بخشی از قدرت خود، همچنان یکی از قوی‌ترین طوفان‌هایی است که به این کشور رسیده است. گفته شده که پیش از وقوع طوفان، مقامات برای میلیون‌ها نفر از مردم دستور تخلیه صادر کردند. 

پیش از این، طوفان هلن که در ماه سپتامبر به آمریکا رسیده بود جان ۲۱۵ نفر را گرفت و صد‌ها نفر هنوز مفقود هستند.

مترجم: زهرا نجفی


12102967
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور سابق آمریکا پس از انتشار مصاحبه رقیب دموکراتش در شبکه سی بی اس خواستار لغو مجوز پخش این شبکه شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنگنده‌های رژیم تروریستی اسرائیل به دو ساختمان در منطقه النویری و البسطه بیروت حمله کردند که تاکنون بیش از ۱۰۰ شهید و زخمی برجای گذاشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام نظامی در پنتاگون اعلام کرد که اولویت آمریکا در درگیری اوکراین همچنان تامین تسلیحات برای کی‌یف است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کتائب حزب‌الله عراق اعلام کرد: پاسخ ما به هرگونه حمله‌ای به عراق یا استفاده از خاک و آسمان عراق برای حمله به ایران، به هدف قرار دادن اسرائیل محدود نخواهد ماند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از دو عملیات موشکی و پهپادی علیه دو کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که طی حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به این کشور، تاکنون ۲۱۶۹ نفر شهید و ۱۰۲۱۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فرانسه و اسپانیا شلیک ارتش صهیونیستی به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان را محکوم کرده و خواستار تضمین امنیت آنان شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که سه نظامی این رژیم به تازگی در نبرد‌های غزه به هلاکت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که سه نظامی این رژیم به تازگی در نبرد‌های غزه به هلاکت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه تلویزیونی الجزیره از شنیده شدن صدای انفجار در مرکز پایتخت لبنان در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است