سیاسی 23:24 - 27 مهر 1403
جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای نسبت به شهادت یحیی سنوار واکنش نشان داد.

نام یحیی سنوار باعث رعب و وحشت رژیم صهیونیستی می‌شد

در پی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم غاصب صهیونیستی جامعه اسلامی مهندسین بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

 بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در پی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس

 شهادت هنر مردان خداست.

 محور مقاومت و مردم فلسطین سوگوار شهادت یکی از بزرگترین و نام‌آورترین فرماندهان مقاومت گشتند که نام او همواره موجب رعب و وحشت دشمن صهیونیست میگردید. شهید یحیی سنوار در حالی به خون خود غلتید که لباس رزم بر تن داشت و تا آخرین قطره خون در مقابل دشمن خون آشام ایستادگی کرد و جان خویش را در میدان نبرد فدای آرمان بلند خود یعنی آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست نمود. آنانی که ماه‌ها قبل از شهادت این شهید والامقام دست به ترور شخصیت او زده بودند حالا با نمایش لحظات آخر حیات آن شهید، ناخواسته به دنیا ثابت کردند که یحیی سنوار و رهبران مقاومت نه در تونل‌ها و نه با سپر انسانی گروگان‌ها بلکه رو در رو با دشمن خونخوار در صحنه نبرد هستند.

هرچند شهادت بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی، شهید نیل فروشان، شهید عزیز سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و یحیی سنوار ضایعه ای بزرگ برای محور مقاومت است، اما دنیا بداند که این مسیر سرخ تا محو صهیونیست غاصب و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت و محور مقاومت به فضل خدای متعال از عراق تا فلسطین انتقام خون به ناحق ریخته شده رهبران خود و مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع را از دشمن زبون خواهد ستاند.

جامعه اسلامی مهندسین شهادت این فرمانده عظیم الشأن را به ملت مظلوم فلسطین، محور مقاومت و رزمندگان جان بر کف آن تسلیت عرض نموده از خداوند متعال می‌خواهد هرچه زودتر زمینه نابودی رژیم سفاک صهیونیستی را فراهم نماید.از عموم ملت بزرگ ایران می‌خواهیم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای با حمایت از مقاومت، دشمن صهیونیستی و حامیان آن را از پیروزی در این نبرد نابرابر مأیوس و محروم سازند. سلام و صلوات خدا به روح پاک و پرفتوح تمامی شهدای مقاومت...

 جامعه اسلامی مهندسین

 مهرماه ۱۴۰۳


12106006
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هادی فرجوند سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران در هلند در نامه‌ای به دادستان دیوان بین‌المللی کیفری (ICC) خواستار اقدام فوری این نهاد حقوقی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای نسبت به شهادت یحیی سنوار واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گفتگوی ویژه خبری جمعه شب به موضوع مقاومت بعد از شهادت یحیی سنوار اختصاص داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: شهادت یحیی سنوار برای آمریکا، تاوان خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل ارتش در پیام تسلیت برای شهادت رئیس جنبش حماس، نوشت: خون پاک او، آتش خشم مدافعان و مبارزان جبهه مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان نوشت: شهید یحیی سنوار اجر یک عمر مجاهدت خود در راه خدا را گرفت همان گونه که به دنبال آن بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان نوشت: شهید یحیی سنوار اجر یک عمر مجاهدت خود در راه خدا را گرفت همان گونه که به دنبال آن بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره شهادت شهید سنوار نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات آمریکا و انگلیس به مناطقی از یمن را به شدت محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدجواد لاریجانی در خصوص شهادت یحیی سنوار نکاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است