سیاسی 21:23 - 27 مهر 1403
مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: شهادت یحیی سنوار برای آمریکا، تاوان خواهد داشت.

آمریکا تاوان حمایت از اسرائیل را خواهد داد

علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط زنده شبکه خبر با اشاره به ترور یحیی سنوار اظهار کرد: از دست دادن شخصیت‌های بارز و برجسته‌ای مانند یحیی سنوار یک ضایعه‌ای برای جریان مقاومت است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت،اما با این اقدامات مشکلات رژیم صهیونیستی حل نخواهد شد. 

وی افزود : به نظر می‌رسد که یک خوشحالی زودرس و بی‌منطقی به سران رژیم صهیونیستی دست داده است و تصور می‌کنند که حماس به پایان رسیده است،در گذشته نیز رجال بزرگی مانند یاسر عرفات ترور شدند اما راه مقاومت ادامه یافت. 

لاریجانی تصریح کرد: نشانه‌های زیادی وجود دارد که با ترور افراد برجسته طرفداران مقاومت اسلامی افزایش خواهند یافت و شاهد یک جهش فکری و روشن بینی خواهیم بود. 

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی به سابقه آقای سنوار نگاه می‌کنیم می‌بینیم که ۲۵ سال در زندان اسرائیل بوده است و در واقع همین جنایت‌های رژیم صهیونیستی بود که باعث ظهور چنین شخصیتی شد و پس از شهادت وی نیز سنوارهای بی‌شماری به وجود خواهند آمد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: انتشار تصاویری  از دقایق قبل از شهادت این شهید بزرگوار یک دروغ پرتکرار رژیم صهیونیستی را برملا کرد چرا که این رژیم مدعی بود که رئیس دفتر سیاسی حماس مخفی شده و عده‌ای را به عنوان سپر انسانی برای خود قرار داده است شهادت ایشان دروغ بزرگی را فاش کرد و پخش آخرین تصاویر از یحیی سنوار نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی عقلانیتی ندارد،.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که آمریکا در جریان ترور یحیی سنوار برای خود نقش فرماندهی قائل شده است،اکنون خوشحال هستند و فکر می‌کنند ماجرای مقاومت به پایان رسیده است اما اینگونه نیست و ما در گذشته نیز بارها چهره‌های برجسته این جریان را از دست داده‌ایم اما حماس با قوت بیشتری به راه خود ادامه داد.

لاریجانی بیان کرد: بایدن گفت که ما در مسئله اطلاعاتی به اسرائیل کمک کردیم پس باید هزینه این اقدامات را نیز بپردازند و قطعاً تاوان آن را در آینده خواهند پرداخت.


12105990
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای نسبت به شهادت یحیی سنوار واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گفتگوی ویژه خبری جمعه شب به موضوع مقاومت بعد از شهادت یحیی سنوار اختصاص داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: شهادت یحیی سنوار برای آمریکا، تاوان خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل ارتش در پیام تسلیت برای شهادت رئیس جنبش حماس، نوشت: خون پاک او، آتش خشم مدافعان و مبارزان جبهه مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان نوشت: شهید یحیی سنوار اجر یک عمر مجاهدت خود در راه خدا را گرفت همان گونه که به دنبال آن بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان نوشت: شهید یحیی سنوار اجر یک عمر مجاهدت خود در راه خدا را گرفت همان گونه که به دنبال آن بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره شهادت شهید سنوار نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات آمریکا و انگلیس به مناطقی از یمن را به شدت محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدجواد لاریجانی در خصوص شهادت یحیی سنوار نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدی نوشت: نظر رئیس مجلس در تمام ملاقات‌ها و سخنرانی‌ها این بوده که ایران از هر آنچه دولت، ملت و مقاومت لبنان بر سر آن تفاهم کنند حمایت می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است