وبگردی 13:10 - 16 تیر 1403
مردم حماسه حضور خلق کردند و با ایستادن خویش پای آرمان‌های والای نظام با شور و شور پای صندوق‌های رأی شتافتند.

غیرت ملی برای اهتزاز پرچم ایران

به رغم تبلیغات گسترده برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و بهره‌برداری سیاسی از قهر مردم با صندوق رای، اما مردم نشان دادند که اجازه نخواهند داد دشمن به اهدافش شومش برسد.

زنان نجیب و اصیل ایرانی، شیر مردان غیور و جوانان شجاع آمدند و با رای خویش نشان دادند که حافظ و مدافع و پناه این انقلابند.

تک تک آرای اخذ شده در صندوق نشان داد که پرچم عزتمندی این انقلاب همچنان با شور و اشتیاق ملت اهتزاز در آمده و استوای نظام تیری در قلب دشمن است.

همه آمده بودند با شوق و اشتیاق تا لذت پیروزی انقلاب را بچشند و خاری و ذلت دشمنان را تماشا کنند.

حماسه حضور و غیرت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب به جریان انداخت.

این روز‌ها همه با شوق از رای اولی تا پیر زن و پیر مرد صد ساله در انتخابات آزادانه شرکت کردند و سرود وحدت و یکپارچگی سر دادند.

همه آمده بودند برای عزت و سربلندی و اقتدار این نظام و با حضور خویش آنچنان شور و شوقی در کشور به راه انداختند که شهر به شهر و روستا به روستا مملو شده بود از حس خوب ایرانی بودن.

این غرور ملی و این افتخار آفرینی ملت ایران ستودنی است، باشد که ملت و نظام اسلامی، در راه ترقی و توسعه بیش از پیش گام برداشته و این حضور تماشایی، موتور محرکه‌ای برای تقویت هر چه بیشتر اقتدار و عزت ایران اسلامی باشد.

با امید به اینکه همه یک دل و یک رنگ برای سربلندی و افتخار روز‌های پیش رو تلاش کنیم و فارغ از هر جناح و سلیقه‌ای تنها به فکر عزت و پیروزی و اعتلای پرچم خوش رنگ کشورمان باشیم.

منبع: ایرنا


12070539
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک تهران‌پژوه گفت: برخی خوبی‌های فرهنگ طهران قدیم به روزگار فعلی و نسل جدید منتقل نشده است و در معرض فراموشی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کاربران فضای مجازی با انتشار توییت‌هایی نسبت به نماز جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ واکنش نشان دادند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های ضد انقلاب که همواره دشمنی خود را به ایرانیان ثابت کردند، اینبار هم دست از دشمنی برنداشتند و هم پیمان با رژیم صهیونیستی و بر ضد مردم و کشور ایران سخن پراکنی کردند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» علیرغم اخبار کذب و دروغین منتشر شده درباره اتفاقات اخیر در منطقه، حضور به‌موقع رسانه ملی در میدان رسانه‌ای ترفند‌های رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را شکست داد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نبرد بین رژیم صهیونیستی، آمریکا، برخی کشور‌های غربی و عربی در یک طرف و ایران و متحدانش در طرف دیگر، هم در شکل و هم در محتوا، دچار تغییرات جدی شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر به نقش سید هاشم صفی الدین به عنوان رئیس شورای اجرایی در فعالیت‌های جهادی حزب الله پرداخته‌ایم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به نقش سید هاشم صفی الدین به عنوان رئیس شورای اجرایی در فعالیت‌های جهادی حزب الله پرداخته‌ایم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت میان نامزد‌های جمهوری‌خواه و دموکرات در ایالت‌های میشیگان، نوادا، پنسیلوانیا، ویسکانسین، آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی بسیار نزدیک است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات موشکی موفق سپاه پاسداران با نام وعده صادق (۲) بیانگر اقتدار نظام اسلامی ایران است که نقطه عطفی برای از بین بردن رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش به شمار می‌رود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «پلیس جوان» یکی از متفاوت‌ترین ملودی‌های کارن همایونفر در معرفی یک سریال پلیسی جنایی است که در دهه هشتاد با تمام افت و خیزهایش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است