اجتماعی 12:24 - 06 مرداد 1403
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وضعیت قرمز هوا در ۳ محدوده پایتخت گزارش شده است.

وضعیت قرمز هوا در ۳ محدوده پایتخت

تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۲۰ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز هم میانگین در شرایط نارنجی است.

در حال حاضر ایستگاه‌های اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۶۲، پونک در منطقه پنج با شاخص ۶۴، تربیت مدرس در منطقه ۶ با شاخص ۶۹، ستاد بحران در منطقه ۷ با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۶، گلبرگ در منطقه ۸ با شاخص ۷۴، مسعودیه در منطقه ۱۵ با شاخص ۸۱، پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۸۱، پاسداران در منطقه ۳ با شاخص ۸۹، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک با شاخص ۷۷، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ با شاخص ۷۳ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۹۰ هوای قابل قبول را نشان می‌دهند.

ایستگاه‌های پیروزی در منطقه ۱۳ عدد ۱۰۴، شادآباد در منطقه ۱۸ عدد ۱۰۹، شریف در منطقه ۲ عدد ۱۰۲، شهرری در منطقه ۲۰ عدد ۱۳۹، شهرداری منطقه ۱۹ عدد ۱۱۰، شهرداری منطقه ۲۱ عدد ۱۱۳، ژئوفیزیک در منطقه ۶ عدد ۱۲۱ و شهرداری منطقه ۱۵ عدد ۱۲۸ را به ثبت رسانده‌اند و وضعیت در این ایستگاه‌ها نارنجی و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس، ناسالم است.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ شاخص ۱۵۱، میدان فتح در منطقه ۹ شاخص ۱۵۱ و پارک شکوفه در منطقه ۱۴ شاخص ۱۵۶ در وضعیت قرمز و هوای ناسالم قرار دارند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۹۷ روز هوای قابل قبول، ۲۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۹۲ روز قابل قبول، ۲۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر پنج روز هوای قابل قبول و دو روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به ثبت رسیده است.


12076919
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندار تهران با تأکید بر نقش مشاورین امور زنان و خانواده گفت: مشاورین امور زنان و خانواده نباید صرفا پیگیری امور را انجام دهند؛ بلکه بایستی به سمت تصمیم‌سازی و اجرا حرکت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از طرح جدید شهرداری تهران برای تردد سریع خودرو‌های امدادی در پایتخت در زمان وقوع حادثه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا، جریمه‌های دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود و این امر نیاز به مصوب مجلس شورای اسلامی دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۷ مهر) در شرایط «قابل قبول» ست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: ۲۶ خانواده پرنوزاد دارای سه قلو و بیشتر در ۶ ماهه نخست سال جاری از خدمات این نهاد بهره‌مند شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مسائل تربیتی گفت:در خانواده باید اعتماد بین پدر و مادر باشد همچنین والدین به فرزندان و فرزندان به والدین اعتماد داشته باشند در این صورت می‌توانیم خانواده شادی داشته باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مسائل تربیتی گفت:در خانواده باید اعتماد بین پدر و مادر باشد همچنین والدین به فرزندان و فرزندان به والدین اعتماد داشته باشند در این صورت می‌توانیم خانواده شادی داشته باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی مرزبانی کشور گفت:با همکاری نزدیک مرزبانان و حمایت مرزنشینان، امنیت مرز‌ها در بالاترین سطح حفظ شده و مرزنشینان به عنوان حامیان افتخاری، نقش کلیدی در تقویت این امنیت ایفا می‌کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» گذشت دختر مقتول و عشق او به پسر قاتل پدرش، باعث شد مرد میانسال که نامش در لیست محکومان به قصاص بود، بخشیده شده و به زندگی برگردد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک دختر که حدود یک ماه قبل توسط افراد ناشناس ربوده شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت پس از صدور دستور قضایی آزاد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است