سیاسی 12:48 - 16 مهر 1403
سفیر ایران در لبنان که در حادثه انفجار پیجر‌ها در این کشور دچار آسیب شده بود از بیمارستان مرخص و مشکل بینایی‌اش درمان شده است.

آخرین وضعیت سلامتی سفیر ایران در لبنان

مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان، روز سه‌شنبه «۲۷ شهریور ۱۴۰۳»، بر اثر انفجار پیجر‌ها در بیروت، مجروح شده بود.

اکنون بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده درخصوص وضعیت چشم مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان، حاکی از آن است که وی مشکل بینایی ندارد و قادر است که کار‌های روزمره خودش را انجام دهد.

سفیر ایران از بیمارستان مرخص شده و تنها برای بهبود عملکرد دست خود نیازمند اقدامات پزشکی است.

همچنین روند درمان مصدومان لبنانی حادثه تروریستی انفجار پیجر‌ها که دچار آسیب دیدگی شده بودند در حال سپری شدن است و پزشکان متخصص بسته به میزان مجروحیت، آ‌نها را درمان می‌کنند.


12101594
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» یک پژوهشگر گفت: آرمان‌های انسانی مانند عدالت‌طلبی و حق‌جویی تنها در کتاب‌ها باقی مانده و در عمل به فراموشی سپرده شده‌اند، ولی در لبنان، شاهد امید و تحقق عدالت در میدان واقعی مبارزه هستیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عملیات طوفان الاقصی آسیب‌های جبران ناپذیری به حیثیت و هیمنه اسرائیل وارد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس نوشت: مسئولیت ما نمایندگان مجالس کشور‌ها برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در ساعت آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، توئیت عبری رسانه دفتر رهبر انقلاب با مطلب عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال به عقب برگرداند، منتشر شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور به تشریح دیدگاه‌های خود درباره راهکار‌های اصلاح و ارتقای نظام آموزشی و ضرورت و چگونگی اجرای عدالت آموزشی در کشور پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس با اشاره به پرسش‌های مطرح‌شده درباره وضعیت سلامت سردار قاآنی، تاکید کرد: او در صحت و سلامت کامل، مشغول فعالیت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: ما معتقدیم آنچه کشور را در برابر هر تهدید خارجی مصون و محفوظ خواهد کرد تحقق وحدت و انسجام در کشور است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفارت جمهوری اسلامی ایران نوشت: هر کجا انسانیت گرامی داشته می‌شود، در نقطه مقابل آن، رفتار غیر انسانی و ضد بشری رژیم کودک‌کش هم یادآوری می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سه هزار نفر از علمای اهل سنت کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب اسلامی مراتب قدردانی و حمایت خود را از عملیات ظفرمند وعده صادق ۲ اعلام کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سه هزار نفر از علمای اهل سنت کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب اسلامی مراتب قدردانی و حمایت خود را از عملیات ظفرمند وعده صادق ۲ اعلام کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است