بین‌الملل 16:36 - 20 مهر 1403
تحلیلگر یک مرکز صهیونیستی تایید کرد که حزب‌الله هدف آسانی نیست و به خوبی برای آماده نبرد است و منتظر نظامیان تروریست این رژیم است.

اعتراف تحلیلگر صهیونیست به آمادگی نیرو‌های حزب‌الله

آبراهام لوین، تحلیلگر مرکز تحقیقات صهیونیستی الما به خبرگزاری رویترز گفت: حزب الله هدف آسانی نیست و به خوبی برای نبرد آماده است و منتظر نیرو‌های ما است.

براساس گزارش المیادین، او با بیان اینکه علیرغم ترور‌های رژیم تروریستی اسرائیل، حزب‌الله همچنان به شلیک و حمله به پایگاه‌های این رژیم ادامه می‌دهد، حزب‌الله را «ارتش قدرتمند» توصیف و ادعا کرد: اسرائیل این نیرو را به خوبی می‌شناسد.

دیروز روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» تأیید کرد که حزب‌الله شکست نخورده است و اسرائیلی‌ها و حتی ارتش اشغالگر آن، برای جنگ طولانی فرسایشی آماده نیستند. این روزنامه در ادامه گفت که این جنبش همچنان بعد از ترور دبیرکل آن قادر است به رژیم تروریستی اسرائیل ضرر و زیان وارد کند.

پیشتر روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با وجود ادعای شماری از مقامات صهیونیستی مبنی بر نابودی ۵۰ درصد توان موشکی حزب‌الله، تأیید کرده بود که حزب‌الله همچنان قادر است صدمات زیادی به «اسرائیل» وارد کند.

در همین راستا چندی پیش یسرائیل هیوم فاش کرد که رزمندگان حزب الله لبنان طی عملیاتی پیچیده موفق شده‌اند با عبور از یک تونل وارد سرزمین‌های اشغالی شوند. اکنون مقامات امنیتی تل آویو به شدت نگران انجام عملیات از سوی این افراد هستند. یسرائیل هیوم اعلام کرد که گمانه زنی‌های ارتش اسرائیل نشان می‌دهد رزمندگان حزب الله به سرتاسر شمال سرزمین‌های اشغالی نفوذ کرده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی


12103281
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مسئول روابط رسانه‌ای حزب الله تاکید کرد که رژیم تروریستی اسرائیل خسارات خود چه در میدان و چه در داخل اراضی اشغالی را پنهان می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مایک جانسون ابراز امیدواری کرد که جنگ اوکراین زودتر پایان یابد و نیاز به بسته‌های کمکی بیشتر برای این کشور نباشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های لبنانی از پرتاب موشک‌های حزب‌الله به سوی اراضی اشغالی و به صدا درآمدن آژیر خطر خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین ادعا کرد که خواهان پایان جنگ تا سال آینده‌ میلادی است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دولت فرانسه سفیر رژیم صهیونیستی را به وزارت خارجه این کشور فراخواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیروی حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان اعلام کرد که صهیونیست‌ها برای دومین بار در ۴۸ ساعت گذشته مواضع آن را هدف قرار داده است. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده انگلیس در شورای امنیت می‌گوید این کشور برای کمک به لبنان علاوه بر مبالغ قبلی، ۱۹.۵ میلیون دلار دیگر اختصاص داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ریاست جمهوری پاکستان با تاکید بر اهمیت گسترش تعاملات پارلمانی با ایران گفت: اسلام‌آباد خواهان گسترش همکاری‌های تجاری و بازرگانی با تهران است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سئول می‌گوید هیچ هواپیمای بدون سرنشینی به آسمان کره شمالی نفرستاده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مرکز ارتباط با رسانه‌ها در حزب الله لبنان گزارش خبرگزاری رویترز در مورد ایجاد فرماندهی نظامی جدید برای جنگ زمینی در این حزب را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است