سیاسی 14:24 - 19 مهر 1403
نماینده مقام معظم رهبری از سفیر ایران در لبنان که در پی جراحت وارده از انفجار پیجرها، در بیمارستانی در تهران بستری است، عیادت کرد.

هدیه رهبر انقلاب به سفیر ایران در لبنان

«مجتبی امانی» سفیر جمهوری جمهوری اسلامی ایران در لبنان، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «عیادت حجت‌الاسلام و المسلمین قمی، نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ارسال پیام احوالپرسی و محبت معظم‌له باعث افتخار اینجانب شد.»

او در ادامه نوشت: «همچنین ارسال هدایای ایشان که ۲ انگشتر عقیق متبرک به دعای خیرشان برای من و همسرم است ما را بسیار سرافراز کرد.»

امانی افزود: «در این دیدار حجت‌الاسلام محمدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس و جمعی از دوستان و همکاران وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند».

سفیر ایران در پایان نوشت: «از خداوند متعال سلامتی وجود پربرکت رهبری معظم انقلاب را مسئلت می‌نماییم. جان ما فدای راه اسلام و انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه به رهبری الهی حضرت آیت‌الله امام ‌خامنه‌ای (مدظله العالی)».


12102893
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ایران و قطر نگرانی‌ها و منافع مشترک دارند، گفت: تهران و دوحه مصمم به همکاری هستند. 
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر دریادار ایرانی گفت: امروز اقتدار بالایی در سطح بین‌المللی داریم و این مرهون خون مطهر شهدا است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام محمدحسنی گفت: پایان رژیم صهیونیستی، پایان کدخدایی آمریکا است و به زودی ما شاهد انتقام یاران خدا از ستمگران خواهیم بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدباقر قالیباف در پیامی درگذشت حبیب‌الله پورمحمدی، پدر شهیدان محمد و علیرضا پورمحمدی را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدباقر قالیباف با ابراز امیدواری از افزایش روابط تجاری ایران و تاجیکستان گفت: همانطور که در سه سال گذشته تجارت بین دو کشور ایران و تاجیکستان بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است، مطمئناً این میزان تجارت و همکاری در سال‌های آینده با سرعت ب...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مقام معظم رهبری از سفیر ایران در لبنان که در پی جراحت وارده از انفجار پیجرها، در بیمارستانی در تهران بستری است، عیادت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار پس از نماز جمعه این هفته در استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسینعلی امیری با اشاره به ظرفیت گردشگری در استان فارس نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با جمعی از استادان زبان و ادب فارسی و فرهنگ ایرانی دیدار و تبادل نظر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است