استانی 09:09 - 27 مهر 1403
استاندار کرمانشاه گفت: مدیران استانی، فرمانداران و بخشداران برای مدیریت انرژی در فصل سرما با هم هماهنگ و آمادگی لازم را داشته باشند. 

دستگاه‌های مختلف برای مدیریت انرژی در فصل سرما هماهنگ باشند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در نشست تأمین و مدیریت انرژی استان اظهار داشت: مدیران، فرمانداران و بخشداران شرایط استان را از نظر تأمین انرژی برای فصل سرما بررسی و با انسجام بیشتری برای استان برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در استان عنوان کرد: مصرف انرژی در زمینه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، نیروگاه‌ها و مصارف خانگی باید بهتر از گذشته ساماندهی شود.

استاندار کرمانشاه گفت: آمادگی در تمام سطوح باید در حد مطلوب فراهم باشد و فرمانداران، مدیران استانی و بخشداران ظرفیت‌ها را برای مصارف بهینه مدنظر داشته باشند. 

صحرایی با بیان اینکه شرایط موجود استان در حوزه انرژی و ظرفیت نیروگاه‌ها را باید مدنظر داشته باشیم گفت: بررسی، بازرسی و بهینه‌سازی شرایط مختلف قابل پیش‌بینی استان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امکان تولید بیش از 80 هزار مگاوات برق از طریق دیزل ژنراتورهای استان وجود دارد افزود: امکانات استان باید به‌روزسانی و اطمینان‌بخش شوند چه در صورت استفاده از ابزارهای تکمیلی در شرایط خاص مشکلی ایجاد نشود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هر شهرستان باید از میزان ظرفیت و داشته‌های خود از نظر تأمین انرژی اطمینان حاصل کند عنوان کرد: امکان برق‌رسانی اضطراری به تصفیه خانه‌ها، وضعیت نانوایی‌ها و سوخت‌رسانی باید بررسی شود.

صحرایی افزود: این بررسی‌ها مسئولان را برای خدمت‌رسانی در هر شرایطی آماده‌ می‌کند و از طرف دیگر مردم اطمینان بیشتری پیدا می‌کنند و این هماهنگی‌ها باید از اکنون انجام شود.

انتهای پیام/ 


12105744
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بالاترین دمای هوا در استان را 43 درجه در دشتستان نام برد و گفت: میزان شرجی و رطوبت هوا در شهرهای ساحلی استان بوشهر در شبانه روز گذشته تا 98 درصد ثبت شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل هواشناسی استان قم از صدور هشدار سطح نارنجی برای قم خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از وجود درختان کهنسال کلخونگ 700 ساله از خانواده پسته وحشی و بلوط 500 ساله در زیستگاه های طبیعی و منطقه شکار ممنوع ارم دشتستان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار کرمانشاه گفت: مدیران استانی، فرمانداران و بخشداران برای مدیریت انرژی در فصل سرما با هم هماهنگ و آمادگی لازم را داشته باشند. 
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۲۶ مهرماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۲۶ مهرماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای امروز پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» بوده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از راه اندازی یک پویش رسانه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی در این استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان از ورود 257 نفر زندانی جرائم غیرعمد به زندان های استان خبر داد و گفت: افزایش آمار ورودی به زندان ها نگران کننده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز از وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان مهریز به وسیله تفنگ شکاری خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است