سیاسی 08:44 - 17 مهر 1403
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یک آبان ماه، لایحه بودجه سال آینده شامل کلیات بودجه و تبصره‌ها تقدیم مجلس می‌شود.

لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ اول آبان تقدیم مجلس خواهد شد

سید حمید پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: یک آبان ماه، لایحه بودجه سال آینده شامل کلیات بودجه و تبصره‌ها تقدیم مجلس می‌شود.

در حال تکمیل


12101909
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گلرو گفت: به زودی نیز دبیرکلی برای حزب‌الله انتخاب خواهد شد که دشمنان را غضبناک و دوستداران را شگفت‌زده کرده و به وجد خواهد آورد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام اختری گفت: فلسطین یک دولت اسلامی است، که مورد تجاوز قرار گرفته و کفار آمدند که بر آن مسلط شوند، اما خدا این را نپذیرفته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو غیردائم کمیسیون اصل نود قانون اساسی خواستار ورود این کمیسیون به موضوع بازنگری در آیین‌نامه انضباطی دانشجویان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت‌رئیسه مجلس اعلام وصول ۳ طرح را در جلسه علنی قرائت کرد.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» با گذشت بیش از 7 ماه از سال 1403، اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان که بر اساس برنامه هفتم توسعه باید از ابتدای سال جاری محقق می شد، در هاله ای از ابهام قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: باید دولت موضوعاتی مانند کشاورزان و پرستاران را در اولویت قرار داده تا دچار تاخیر در پرداخت نشویم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: اکنون یک عده وحشی در رژیم صهیونیستی مستقر شدند که هیچ یک از چارچوب‌های انسانی را رعایت نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: اکنون یک عده وحشی در رژیم صهیونیستی مستقر شدند که هیچ یک از چارچوب‌های انسانی را رعایت نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شریعتی گفت: در قوانین بودجه و برنامه هفتم با یک ریل‌گذاری جدید در حوزه مدیریت مصرف انرژی مواجه هستیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه گفت: سیاست ایران حمایت از جریان مقاومت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است