اقتصادی 11:07 - 27 مهر 1403
بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۵ مهر ماه به ۲۳.۷۲ درصد رسید.

نرخ بهره بین بانکی افزایشی شد+ جدول

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۶۸ درصد به ۲۳.۷۲ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۵ مهرماه رسید.

نرخ بهره بین بانکی


12105779
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» گمرک ادعای خاک خوردن تاکسی و اتوبوس‌های برقی تهران در گمرک شهید رجایی را تکذیب و اعلام کرد هیچگونه محموله خودروهای برقی از طرف شهرداری تهران در روزهای اخیر به این گمرک اظهار نشده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: سامانه خودنویس زمینه را برای بهبود و ایجاد آرامش در بازار مسکن فراهم کرده‌ که‌ این‌ اقدام ثبات قیمتی به همراه دارد‌.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به آنکه ۱۰۰ درصد طیور علی۵ آنفلوانزا حاد پرندگان واکسینه شدند، گزارشی از شیوع بیماری نداریم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: بسیاری از سهم‌های بزرگ در هفته گذشته بار‌ها صف فروش را تجربه کردند و گزارش‌های فصلی بزودی روی کدال قرار خواهند گرفت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران گفت: نان بر مبنای مکانیزم عرضه و تقاضا در واحد‌های آزاد پز به فروش می‌رسد و در این واحد‌ها از قیمت مصوب پیروی نمی‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: بنابر آمار امسال ۷۵ هزارتن گوشت گرم و منجمد و ۶ هزار و ۳۰۰ تن دام زنده وارد کشور شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۵ مهر ماه به ۲۳.۷۲ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد گفت: بخشی از تولید ۱.۸ میلیون تنی آبزیان در برنامه هفتم، در حوزه بهره‌وری باید در بخش جلبک برنامه‌ریزی شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما و تشدید بارش‌ها در استان‌های نوار شمالی کشور از ابتدا تا اواسط هفته آینده خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» آبفای کشور اعلام کرد: با توجه به روند آغاز فصل سرما و کاهش دمای هوا از شهروندان درخواست می‌شود تا تمهیدات لازم را برای جلوگیری از یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتور و انشعاب آب منازل خود به کار ببندند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است