اقتصادی 12:29 - 27 مهر 1403
گمرک ادعای خاک خوردن تاکسی و اتوبوس‌های برقی تهران در گمرک شهید رجایی را تکذیب و اعلام کرد هیچگونه محموله خودروهای برقی از طرف شهرداری تهران در روزهای اخیر به این گمرک اظهار نشده است.

گمرک ادعای شهرداری تهران درباره محموله خودروهای برقی را تکذیب کرد

پیگیری‌ها از مسئولان گمرک شهید رجایی نشان می‌دهد ادعای مسئولان شهرداری تهران مبنی بر معطلی تاکسی و اتوبوس‌های برقی تهران در گمرک شهید رجایی کذب است و چنین محموله‌ای به گمرک اظهار نشده است.

بنابراین گزارش، گمرک شهید رجایی بندرعباس از مسئولان شهرداری تهران درخواست کرده است تا در صورت وجود چنین محموله‌ای در محوطه‌های بندری و صدور قبض انبار، با اسناد و مدارک و مجوز ورود و ثبت سفارش از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوزهای مرتبط در سریع‌ترین زمان ممکن به مسئولان گمرک شهید رجایی بندر عباس مراجعه کنند.


12105804
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در بیمه مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها در بحث کروکی برخط هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی برای تشدید بارش‌ها و وقوع بارش‌های سیل آسا در نواحی شمال و شمال غرب کشور صادر کرده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی، کساورزان نسبت به جمع آوری سرشاخه و میوه‌های آلوده قبل و بعد از وزش باد اقدام کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت انبارش و نگهداری کالا‌های نفتی در بندر امام خمینی (ره) به یک میلیون تن می‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن میوه‌های پاییز خبر داد و گفت: با توجه به حجم عرضه، مشکلی در نوسانات قیمت نداریم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: براساس آمار ماهانه ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزارتن مرغ در کشور تولید می‌شود، درحالیکه حداکثر نیاز بازار داخل ۲۳۰ هزارتن است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهادکشاورزی برای شرکت در کمیسیون مشترک همکاری دو کشور ایران و تانزانیا و دیدار با مقامات این کشور دقایقی پیش وارد دارالسلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد گفت: بنابر آمار تولید شیرخشک نوزاد با رشد ۲۵ درصدی نسبت به ابتدای سال به ۶.۵ میلیون قوطی در ماه رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: بانک‌ها باید به تمامی قوانین جهش تولید مسکن از جمله تسهیلات ساخت مسکن عمل کرده و تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی را پرداخت کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سندیکای کنسرو گفت: براساس آمار ۶ ماهه گمرک بیش از ۲۵ هزارتن ماهی تون وارد شده و پیش بینی می‌شود که تا پایان سال به ۳۰ هزارتن برسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است