اقتصادی 12:12 - 27 مهر 1403
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به آنکه ۱۰۰ درصد طیور علی۵ آنفلوانزا حاد پرندگان واکسینه شدند، گزارشی از شیوع بیماری نداریم.

گزارشی از شیوع آنفلوانزا حاد پرندگان نداریم

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مشکلی در تولید تخم مرغ نداریم، گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ مهرماه به ۱۱۵ هزارتن برسد که این میزان مازاد بر نیاز کشور است.

به گفته او، با توجه به ثبات قیمت مصوب تخم مرغ و افزایش هزینه‌های تولید، مرغداران خواستار اصلاح قیمت شدند که طی نامه‌ای با امضای وزیر اصلاح قیمت تخم مرغ هرشانه حدود ۶۰ هزارتومان درب مرغداری به ستاد تنظیم بازار رفته است که امیدواریم اصلاح شود.

کاشانی درباره آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ افزود: بنابر آمار از ابتدای سال ۸۰ هزارتن تخم مرغ با ارزش حدود ۸۰ میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شده است و پیش بینی می شود که تا پایان سال میزان صادرات به ۱۳۵ هزارتن برسد.

به گفته او، برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ تا پایان سال به یک میلیون و ۳۵۰ هزارتن برسد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن درباره آخرین وضعیت آنفلوانزای حاد پرندگان گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از شیوع آنفلوانزا نداریم و  ۱۰۰ درصد گله های مرغ تخم گذار در برابر بیماری  واکسینه شدند.

خبرنگار: آزاده محبی

 


12105801
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در بیمه مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها در بحث کروکی برخط هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی برای تشدید بارش‌ها و وقوع بارش‌های سیل آسا در نواحی شمال و شمال غرب کشور صادر کرده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی، کساورزان نسبت به جمع آوری سرشاخه و میوه‌های آلوده قبل و بعد از وزش باد اقدام کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت انبارش و نگهداری کالا‌های نفتی در بندر امام خمینی (ره) به یک میلیون تن می‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن میوه‌های پاییز خبر داد و گفت: با توجه به حجم عرضه، مشکلی در نوسانات قیمت نداریم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: براساس آمار ماهانه ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزارتن مرغ در کشور تولید می‌شود، درحالیکه حداکثر نیاز بازار داخل ۲۳۰ هزارتن است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهادکشاورزی برای شرکت در کمیسیون مشترک همکاری دو کشور ایران و تانزانیا و دیدار با مقامات این کشور دقایقی پیش وارد دارالسلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد گفت: بنابر آمار تولید شیرخشک نوزاد با رشد ۲۵ درصدی نسبت به ابتدای سال به ۶.۵ میلیون قوطی در ماه رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: بانک‌ها باید به تمامی قوانین جهش تولید مسکن از جمله تسهیلات ساخت مسکن عمل کرده و تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی را پرداخت کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سندیکای کنسرو گفت: براساس آمار ۶ ماهه گمرک بیش از ۲۵ هزارتن ماهی تون وارد شده و پیش بینی می‌شود که تا پایان سال به ۳۰ هزارتن برسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است