سیاسی 08:52 - 15 مهر 1403
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: حضور معنادار رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران هیمنه دشمنان را فرو ریخت .

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه هیمنه دشمنان را فروریخت

علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگار جوان با اشاره به اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب و پیام این مسئله برای جهان اظهار کرد: جمعه‌ای که گذشت روزی برای برگزاری جشن و ابراز پیروزی رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان بود. 

وی افزود: حضور معنادار رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران هیمنه دشمنان را فرو ریخت و ایشان با نهایت شجاعت و اقتدار به تحلیل داهیانه ای از شرایط منطقه و جهان پرداختند.

سلیمی بیان کرد : حضور گسترده مردم در نماز جمعه تهران ترفندهای دشمنان را در هم شکست و به آنها ثابت کرد که ملت بزرگ ایران همواره پشت سر رهبر انقلاب حرکت می‌کند و نمی‌توانند برای پیشبرد افکار شوم خود روی مردم ایران حساب کنند. 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس متذکر شد: ایشان به درستی برای کشورهای مسلمان تشریح کردند که اسرائیل دشمن همه ملت‌های منطقه است و لازم است تا برای ایستادگی در برابر این شیطان خبیث  ملتهای اسلامی با یکدیگر بیش از هر زمان دیگری متحد شوند.

وی بیان کرد : ایشان خطاب به مردم لبنان فرمودند که اگرچه انسانهای بزرگی به دست اسرائیل غاصب به شهادت رسیده‌اند اما روح حماسی در محور مقاومت و حزب الله قوی‌تر شده است و اکنون باید مشت‌ها را گره کرد و جدی‌تر از گذشته به مبارزه پرداخت. 

سلیمی در پایان گفت: خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته بسیار روشنگرانه و عمیق بود و تمام رسانه‌های جهان در حال تحلیل این رویداد بزرگ هستند چرا که قطعاً این جریان موج جدیدی از مبارزه و مقاومت را در کشورهای منطقه ایجاد خواهد کرد .


12101087
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام سلیمی گفت: لوایح پالرمو و CFT دوباره در مجمع مطرح شده است و باید به مجلس بازگردد و از طریق مجلس درباره آنها اقدام شود.
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» حجت الاسلام دری نجف آبادی با ابراز بی اطلاعی از نامه رئیس جمهور به مجمع درباره بررسی مجدد FATF گفت مشخص نیست که نتیجه بررسی مجدد، چه باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو فقهای شورای نگهبان از پاسخ اخیر نیروهای مسلّح به رژیم صهیونیستی و حضور پر‌شور مردم در نمازجمعه نصر تقدیر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور، جدیدترین عملکرد مالی دولت (از ابتدای سال جاری لغایت پایان شهریور ۱۴۰۳) را منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: دشمنان اگر دست به ماجراجوایی‌های مقطعی بزنند نمی‌توانند به استقلال و عزت ما خدشه‌ای وارد کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با اشاره به فشار‌های اقتصادی و تهدیدات خارجی، دکترین مقاومت را به عنوان یکی از نوآوری‌های امام خمینی (ره) معرفی و بر لزوم قیام برای اصلاح ریشه‌ مشکلات جهان اسلام تأکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دستورکارهای امروز مجلس طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سلیمی گفت: در جلسه غیرعلنی مجلس دو سامانه جدید قانون‌یار و سامانه چشم‌انداز اقتصادی برای نمایندگان تشریح شد. 
سیاسی
«خبرگزاری تسنیم» گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه تجارت در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: حضور باشکوه مردم در نماز جمعه دیروز تهران به خوبی آب پاکی را روی دست نخست وزیر اسرائیل ریخت.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است