بین‌الملل 11:44 - 20 مهر 1403
سفیر سابق روسیه در آمریکا گفت: «جریان بی معنی ارسال سلاح به اوکراین که توسط مالیات دهندگان آمریکایی تامین می‌شود، متوقف نخواهد شد.»

آنتونوف: ارسال تسلیحات آمریکایی به اوکراین متوقف نمی‌شود

«آناتولی آنتونوف» سفیر سابق روسیه در آمریکا در مصاحبه‌ای با نیوزویک که امروز (جمعه) منتشر شد، گفت: «هیچ سیگنالی به اوکراین در مورد نیاز به فکر کردن در مورد موقعیت خود و نشستن بر سر میز مذاکره وجود ندارد. همچنین هیچ اشاره‌ای در مورد توقف جریان بی معنی تسلیحات به هزینه مالیات دهندگان آمریکایی وجود ندارد.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود، واشنگتن به بحث خطرناک در مورد مجوز حمله احتمالی به عمق خاک روسیه با استفاده از موشک‌های دوربرد غربی ادامه می‌دهد.

آنتونوف خاطرنشان کرد: «آمریکا و اوکراین از توجه به هشدار‌های صریح ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه چراغ سبز برای چنین حملاتی به معنای دخالت مستقیم ناتو در درگیری است، خودداری می‌کنند.»

رئیس جمهور روسیه پیشتر گفته بود که کشور‌های عضو ناتو وقتی پیشنهاد می‌کنند به کی‌یف اجازه دهند با سامانه‌های موشکی غربی به اهدافی در عمق خاک روسیه حمله کند، باید آگاه باشند که این به منزله دخالت مستقیم در جنگ اوکراین است.

منبع: ایسنا


12103171
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وبگاه العربی الجدید در گزارشی نوشت که مصر در حال بررسی پیشنهادات تل‌آویو درباره ترتیبات امنیتی در مرز میان مصر و نوار غزه و نیز تدابیری برای کنترل مرز‌ها است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری ترکیه از وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۴.۸ ریشتر در دریای سیاه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل سازمان ملل حمله اسرائیل به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در لبنان را محکوم کرد و افزود که باید از آنها محافظت شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کمیته نوبل از اعطای جایزه صلح نوبل امسال به جنبش ژاپنی بازماندگان بمب اتمی نیهون هیدانکیو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به دلیل حادثه در یک کارخانه مواد شیمیایی در تگزاس وضعیت اضطراری اعلام کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست‌وزیر ژاپن با تاکید بر اهمیت همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای، خواستار توسعه روابط سازنده و باثبات بین توکیو و پکن شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته پنج حمله جنایتکارانه علیه خانواده‌های فلسطینی ساکن نوار غزه انجام داد که بر اثر این حملات ۵۵ نفر شهید و ۱۶۶ نفر دیگر نیز مجروح شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمریکا به اسرائیل در مورد ممانعت از ورود کمک بشردوستانه به غزه هشدار داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رزمندگان یمنی پیامی تاثیرگذار حامل مفاهیم برادری و همبستگی و درود و قدردانی به برادران مجاهد مقاومت اسلامی لبنان ارسال کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سفیر سابق روسیه در آمریکا گفت: «جریان بی معنی ارسال سلاح به اوکراین که توسط مالیات دهندگان آمریکایی تامین می‌شود، متوقف نخواهد شد.»

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است