بین‌الملل 10:01 - 15 مهر 1403
رسانه ها و کارشناسان صهیونیست با اشاره به اینکه حمله پهپادی چند روز قبل مقاومت عراق ، تلفات سنگینی در ارتش اسرائیل برجای گذاشت، تاکید کردند که گروه های عراقی تبدیل به چالش جدیدی برای تل آویو شده اند و پیچیدگی زیادی در برخورد با آنها وجود دارد.

نگرانی صهیونیست‌ها از مرگبار شدن حملات مقاومت عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از هلاکت و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست به دنبال حمله پهپادی که چند روز قبل مقاومت اسلامی عراق علیه جولان اشغالی انجام داد، صهیونیست‌ها نگران چالش جدید در برابر جبهه‌های مقاومت هستند.

رسانه‌های عبری در این زمینه اذعان کردند که ارتش اسرائیل در برخورد با حملات گروه‌های عراقی که از ابتدای جنگ تاکنون 170 پهپاد به سمت اسرائیل (فلسطین اشغالی) شلیک کرده‌اند، با پیچیدگی‌های زیادی مواجه‌اند.

«یوسی یهوشه» تحلیلگر نظامی شبکه آی 24 رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد: خسارات وارده به ارتش اسرائیل در نتیجه حمله پهپادی عراق به پایگاه نظامی ارتش در جولان، بسیار زیاد است.

وی افزود: عملیاتی که توسط عراقی‌ها انجام شد واقعا شگفت انگیز بود و گروه‌های عراقی پهپادهایی را همچنان به مناطق مختلف از جمله ارتفاعات جولان، ایلات و ... شلیک می‌کنند.

این تحلیلگر صهیونیست تصریح کرد: ارتش اسرائیل در برخورد با گروه‌های عراقی با پیچیدگی‌های زیادی مواجه است و ما مجبوریم این موضوع را بر عهده آمریکایی‌ها بگذاریم.

وی تاکید کرد: ارتش اسرائیل باید چاره‌ای برای مقابله با چالش پهپادها پیدا کند تا دست کم تلفات در حملات پهپادی کمتر شود.

مقاومت اسلامی عراق که از همان ماه‌های ابتدایی نبرد طوفان الاقصی در کنار دیگر گروه‌های محور مقاومت به جبهه حمایت از غزه پیوست، همچنان به عملیات‌های خود علیه صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی و همچنین حمله به پایگاه‌های آمریکا در منطقه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مقاومت اسلامی عراق روز جمعه از سه حمله پهپادی خود به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد؛ حملاتی که منجر به هلاکت و زخمی شدن حدود 30 نظامی صهیونیست گشت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که یک پهپاد از سمت عراق وارد آسمان جولان اشغالی سوریه شد و رادارهای اسرائیلی نتوانست آن را شناسایی کند و هیچ هشداری هم به همین خاطر به نظامیان اسرائیلی داده نشد؛ به طوری که این پهپاد در داخل پایگاه ارتش اسرائیل منفجر شد و در نتیجه آن، دو نظامی کشته و 23 نظامی دیگر زخمی شدند. این نظامیان از تیپ معروف گولانی ارتش اسرائیل بودند.

انتهای پیام/


12101124
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق گزارش خبرنگار الجزیره با تشدید جنگ در لبنان بسیاری از مردم نواحی جنوبی برای فرار از جنگ به سمت پایتخت حرکت می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر کره شمالی در تمرین دانشجویان فارغ التحصیل یک آکادمی نظامی با شلیک مستقیم توپخانه شرکت کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» استاد دانشگاه آمریکا معتقد است سیاست‌های صهیونیستی دقیقا دیکته شده از سیاست‌های نسل‌کشی نازی‌ها است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نشریه «فارن افرز» به تشریح عملکرد اشتباه کابینه افراط‌گرای بنیامین نتانیاهو در حمله غیرقانونی به غزه و افزایش تنش‌های منطقه‌ای در خاورمیانه پرداخت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته واشنگتن پست، موساد به مدت ۹ سال از طریق پیجر‌هایی که به سفارش اسرائیل مونتاژ شده بود از حزب الله استراق سمع کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سران چین و کره شمالی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد آغاز روابط دیپلماتیک بر توسعه مناسبات پکن - پیونگ یانگ تاکید کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، همزمان با تجمعی که اطراف کاخ سفید برگزار شده بود خودسوزی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش انصارالله یمن از زمان آغاز جنگ در غزه، با انجام حدود ۱۳۰ حمله به اهداف صهیونیستی در آبراه حیاتی دریای سرخ بر تداوم راه مقاومت و حمایت از فلسطین تاکید کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» رسانه ها و کارشناسان صهیونیست با اشاره به اینکه حمله پهپادی چند روز قبل مقاومت عراق ، تلفات سنگینی در ارتش اسرائیل برجای گذاشت، تاکید کردند که گروه های عراقی تبدیل به چالش جدیدی برای تل آویو شده اند و پیچیدگی زیادی در برخورد با آنها وجود دا...
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی به استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های آغشته به اورانیوم در غزه و لبنان و تاثیر آن بر مردم پرداخت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است