بین‌الملل 11:37 - 16 مهر 1403
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین در نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی گفت که این عملیات مرحله جدیدی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی رقم زد و نقطه سیاهی در تاریخ این رژیم جعلی باقی خواهد ماند.

خالد مشعل: طوفان‌الاقصی نقطه سیاهی برای اسرائیل و نویدبخش زوال آن است

شبکه الجزیره گزارش داد، خالد مشعل امروز دوشنبه در سخنانی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی نقطه سیاهی در تاریخ رژیم صهیونیستی و بشارت بخش زوال این رژیم در آینده نزدیک است.

مشعل گفت: رژیم صهیونیستی شکست خورده و ناکام است و گردان‌های مقاومت حماسه پیروزی را با وجود همه جنایت‌های رژیم صهیونیستی رقم زدند.

وی با اشاره به حمایت و پیشتیبانی محور مقاومت از مقاومت و ملت فلسطین گفت: از برادران خود در لبنان و ایران و یمن و عراق که برای ما جانفشانی کرده و قافله‌ای از شهدا از جمله رهبران خود و در صدر آن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را نثار کردند، قدردانی می‌کنیم.

مشعل گفت: جنبش حماس رئیس و بسیاری از پرسنل و رزمندگان را برای قدس و سرزمین فلسطین نثار کرد.

وی گفت: عملیات طوفان الاقصی تاثیرات راهبردی دارد و افق‌هایی را باز کرد و در یک سال، نتایج چندین ساله را رقم زد.

مشعل گفت: عملیات طوفان الاقصی امت اسلامی را متحد کرد و آزادسازی سرزمین فلسطین را تسریع بخشید و رژیم اسرائیل را به نقطه صفر بازگرداند، زیرا برای موجودیت خود می‌جنگد. آمار نظرسنجی‌های رسانه‌های صهیونیستی درباره شکست اسرائیل از حماس و فرار اشغالگران از سرزمین فلسطین و ترس آنها از سکونت در اطراف نوار غزه سخن می‌گوید.

وی گفت: طوفان الاقصی چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد. مسئله فلسطین را به کانون توجهات بازگرداند و آن را دوباره احیا کرد. این عملیات نقشه یهودی سازی قدس را خنثی کرد.

مشعل گفت: خسارت‌های ما تاکتیکی و خسارت‌های اشغالگران راهبردی است. رژیم صهیونسیتی به سوی زوال و نابودی خود می‌رود.


12101560
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شاخه نظامی جنبش حماس تائید کرد که با راکت‌های ام ۹۰ تل آویو را هدف قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که نزدیک به ۴۲ هزار نفر در غزه به شهادت رسیدند که حدود ۶۰ درصد این شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین در نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی گفت که این عملیات مرحله جدیدی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی رقم زد و نقطه سیاهی در تاریخ این رژیم جعلی باقی خواهد ماند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره شمالی پس از اینکه ناتو همکاری این کشور با روسیه را محکوم کرد، گفت که این ائتلاف باید به زباله‌دان تاریخ پرت شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: هفتم اکتبر نقطه عطف تاریخی در مبارزه مردم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت سیصد و شصت و هفتمین روز از جنگ غزه همچنان حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه ادامه دارد و ساختمان‌ها ویران و خدمات بهداشتی تعطیل شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی نشان داد که ۴۸ درصد شهرک‌نشینان صهیونیست به آینده‌ این رژیم بدبین هستند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» حملات موشکی کوبنده حزب الله به عمق حیفا، طبق معادله «چشم در برابر چشم» انجام شد که مقامات حزب الله و در راس آن شهید سید حسن نصرالله بارها بر آن تاکید و اعلام کرده بودند اگر دشمن به غیرنظامیان لبنانی تجاوز کند، مقاومت همه خطوط قرمز را کنار م...
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل تاکید کرد که واشنگتن از این رژیم حمایت می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در لفاظی ادعا کرد که این رژیم به جنایات خود برای پیروزی در برابر ایران ادامه خواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است