بین‌الملل 11:34 - 16 مهر 1403
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: هفتم اکتبر نقطه عطف تاریخی در مبارزه مردم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست است.

حماس: ۷ اکتبر نقطه عطفی در مبارزه علیه اشغالگران است

به نقل از شبکه الجزیره، جنبش حماس به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات طوفان الاقصی پاسخی طبیعی به طرح‌های صهیونیست‌ها بود که با هدف نابودی مساله فلسطین برنامه ریزی شد.

این جنبش با اشاره به اینکه «دشمن صهیونیستی از هفتم اکتبر و در طول یک سال گذشته، مرتکب فجیع‌ترین جنایات و قتل‌عام‌ها شده و وحشتناک‌ترین جنگ نسل‌کشی را علیه مردم غزه به راه انداخته است»، اضافه کرد: مقاومت مردم بزرگ فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی آنها از مقاومت خود، تمام نقشه‌های اشغالگران برای کوچاندن و از بین بردن حقوق و آرمان مردم فلسطین را خنثی کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جنایات ترور ناجوانمردانه که رژیم اشغالگر اسرائیل علیه رهبران و نماد‌های مقاومت انجام می‌دهد، تنها باعث افزایش قدرت، صلابت و عزم ما برای مقابله با رژیم اشغالگر می‌شود.

جنبش حماس افزود: ما تلاش‌های زیادی برای توقف تجاوز و پایان دادن به رنج مردم غزه انجام داده یم و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد و جنبش حماس به همه ابتکار‌ها پاسخ مثبت داده است و در عین حال به توقف دائمی حملات و عقب‌نشینی کامل دشمن اصرار از نوار غزه دارد.

گفتنی است که مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.


12101548
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شاخه نظامی جنبش حماس تائید کرد که با راکت‌های ام ۹۰ تل آویو را هدف قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که نزدیک به ۴۲ هزار نفر در غزه به شهادت رسیدند که حدود ۶۰ درصد این شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین در نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی گفت که این عملیات مرحله جدیدی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی رقم زد و نقطه سیاهی در تاریخ این رژیم جعلی باقی خواهد ماند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کره شمالی پس از اینکه ناتو همکاری این کشور با روسیه را محکوم کرد، گفت که این ائتلاف باید به زباله‌دان تاریخ پرت شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: هفتم اکتبر نقطه عطف تاریخی در مبارزه مردم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت سیصد و شصت و هفتمین روز از جنگ غزه همچنان حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه ادامه دارد و ساختمان‌ها ویران و خدمات بهداشتی تعطیل شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی نشان داد که ۴۸ درصد شهرک‌نشینان صهیونیست به آینده‌ این رژیم بدبین هستند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» حملات موشکی کوبنده حزب الله به عمق حیفا، طبق معادله «چشم در برابر چشم» انجام شد که مقامات حزب الله و در راس آن شهید سید حسن نصرالله بارها بر آن تاکید و اعلام کرده بودند اگر دشمن به غیرنظامیان لبنانی تجاوز کند، مقاومت همه خطوط قرمز را کنار م...
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل تاکید کرد که واشنگتن از این رژیم حمایت می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در لفاظی ادعا کرد که این رژیم به جنایات خود برای پیروزی در برابر ایران ادامه خواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است